patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
WAUW ! wat een super mega lekkere sessie @ schellie heb ik gehad. was er 11uur toen begonnen met me 12m daarna even overgestapt naar me 9 en het laatste uurtje weer gevaren met me 12m tot 17.30uur vandaag 4maanden geleden me eerste lessen gehad bij peter tuinman. en kreeg van de week nog wat tips. en vandaag voor de eerste keer me backroll ingezet. en ongeveer 10x geland. en een paar harde klappen. springen ging ook echt lekker nog even verder oefenen en ik kan ook de dijk van boven bekijken.
|
|
|
TBK
|
WAUW ! wat een super mega lekkere sessie @ schellie heb ik gehad. was er 11uur toen begonnen met me 12m daarna even overgestapt naar me 9 en het laatste uurtje weer gevaren met me 12m tot 18.30uur vandaag 4maanden geleden me eerste lessen gehad bij peter tuinman. en kreeg van de week nog wat tips. en vandaag voor de eerste keer me backroll ingezet. en ongeveer 10x geland. en een paar harde klappen. springen ging ook echt lekker nog even verder oefenen en ik kan ook de dijk van boven bekijken. Dat is knap, je hebt het bericht geplaatst om 18.12 uur en het is nu 18.17 uur !
|
|
|
|
TBK
|
Dan ben je er net op tijd afgegaan, want tussen 6 en 7 was het al niet veel meer !
|
|
|
Lvs
|
Morgen ochtend mensen naar de kust voor ochtend sessie @ Wijk?? uurtje of 9
|
|
|
Flyingtrunkie
|
vandaag schellie..... morgenmiddag weer! Wie nog meer?
|
|
|
TBK
|
vandaag schellie..... morgenmiddag weer! Wie nog meer? Mot jij niet 's werke !
|
|
|
Ocean-Limbo
|
vandaag schellie..... morgenmiddag weer! Wie nog meer? Mot jij niet 's werke ! een Griek?
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Leuke sessie op IJmuiden gehad met de 9m HiFi. Ik vond het er eigenlijk relatief rustig, ik had meer volk verwacht.
De golven waren niet extreem hoog, maar toch net goed voor mij om goed in te oefenen. Kite hoog op de golf en insturen net na de golf, ik begin het al redelijk door te hebben. Soms eens geprobeerd over een golf te springen en ik schep er duidelijk plezier in. Ik hoop die grote kleppers met stroming op Wijk ooit wel aan te kunnen.
@Patrick: dik respect man! 4 maand geleden begonnen en nu al 10 keer een backroll geland? Da's knap! Ik wou dat ik zelf ook zoveel vordering maakte.
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
vandaag schellie..... morgenmiddag weer! Wie nog meer? Mot jij niet 's werke ! gister vrijgenomen en nu ff hard aan het werk tot 12.30!
|
|
|
Lvs
|
ff ontbijtshow erin, daarna vertrek ik richting wijk, meer mensen?
|
|
|
Vloot
|
Zo ff lekker vrij genomen, en nu volgas naar wijk.
|
|
|
|
patrick87
|
@Patrick: dik respect man! 4 maand geleden begonnen en nu al 10 keer een backroll geland? Da's knap! Ik wou dat ik zelf ook zoveel vordering maakte.
thnx!
|
|
|
@LaurenS
|
Was wederom zalig op Wijk , knopie of 30 in de vlagen , , alleen jammer van die motregen op het eind. Die Kite is nu een grote natte zandhoop
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Was weer lekkel op schel met de 13. Ik had het wel ijskoud i.v.m. de temperatuurswisseliing an 35 naar 14 graden. Zag op een gegeven moment iemand met een windmeter lopen en jawel hooor, hij was er weer de Flevo kiter. Ook H.J. minnie minnie aanwezig op schell, nog lekker gevaren ?? Sorry voor iets watv late reactie. Was een dag met beetje gekke wind en het was niet helemaal mijn dag. In de ochtend kon ik met moeite met de 12m2 varen en daarna bijna windstil. In de middag ging die weer aan en had toen beter de 9m2 kunnen pakken maar had geen zin meer om te pompen. Tot te volgende maar weer.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
lekker gevaren met de 10 op wijk, was wel aanbikkelen af en toe, ik zit ook met 1 grote natte zandhoop in de schuur zowel me tas als kite
eerst van het weekend even me lijnen inkorten kijken hoe dat vaart
|
|
|
Vloot
|
Zo dat was een leuke dag idd eerst met de 11m van weinig wind tot skyhigh, en later met de 9m rammen. Ik had mijn kite nog ff mooi gecrasht na een backroll kitloop, niet meer kunnen herstarten dus lijntje binen halen en de kite als trekzak gebruiken. Nog bedankt voor het opvissen van mijn plank door de IJ land bewoner met de revolt. Nu een lekker tukkie op de bank. Morgen mijn auto uitgraven er zit een berg zand in, en daarna weer kiten.
|
|
|
patrick87
|
morgen ochtend ben ik vrij.. en wil eigelijk wel naar zee
als ik rond 10uur bij wijk aan zee ben, is dan de kans groot dat er mede kiters zijn ?
meestal ga ik naar bergen aan zee maar daar is het nooit zo druk.
|
|
|
Tim_GTS5
|
nikswind op wijk pier, vlagerig aan/uit later werd hij wel wat beter rond een uur of 19.00 .
Tas van me 9m C4 gejat of iemand misschien verkeerde tas gepakt, zat nog een bar in met grote chickenloop een pomp en in bovenvakje flesje water en een windmeter.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Lekker balen weer Tim. Hopen dat iemand dit leest en je je spullen terug krijgt.
|
|
|
|