Lvs
|
@ vloot, graag gedaan! keurige self rescue van je, zag er goed uit!!!
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Is goe , ga zo weg...... Ben toch naar de pier geweest, ben nog een paar keer op en neer geweest naar de bunker . Heb je niet gespot.. Zalige sessie overigens , 20 knopies, zonnetje en een kalm zeetje... Super,was zowat alleen bij de Pier buiten een lesklasje dan lekkor hoorrrrr
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zo blij als een kind. JIIIIIIIIIIIHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA. Nou nog wind en vrije tijd om hem te gaan testen. Echt helemaal topservice. Maandagavond besteld, vandaag binnen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat je er maar veeeeeuuulll en laaaannnngggg mee mag vliegen, John. Ga hem zeker ff van je testen.!! Zooo ik ben ook gisteren weer teruggekomen van een heerlijke vakantie in Portugal Lekker die 30 graden zon en wind. 5 dagen top kunnen kiten in Alvor. Lagune met super vlak water . Wat kite dat toch lekkerrrr!! Wind was wel vlagerig daar, maar je kan niet alles hebben hè. Moet wel iets K%T zijn toch, Frank? Zondag weer an die arbeit... Blegh . Zo'n maandje vakantie gaat veuuuuuls te snel voorbij.
|
|
|
Ride
|
Welkom terug Herman. Maandjes vliegen voorbij. Voordat je het weet is het weer herfst en winter, is het vreselijk stil op het water en staat er iedere dag keiharde wind. Vervelend hè. Goed dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Nou maar weer varen
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
toch ff lekker gevaren @wijk bunker, meteen alles mooi schoongespoeld van gister
|
|
|
@LaurenS
|
Veel plezier ermee John, mot lukken!!!! Je zal ff moeten wachten met hoooooooog gaan, de wind is er helaas ff mee opgehouden, ach ja ff oppompen in de woonkamer en kijken naar die mooie Kite is ook leuk
|
|
|
Tim_GTS5
|
John ook van de Best kites af Geen C4 tas gevonden Peter ?
|
|
|
@LaurenS
|
Nee helaas , heb nog ff navraag gedaan en rond gekeken, wellicht gejat door een stelletje hufters . Ik leg mijn tas voortaan maar bij Aloha neer, achter de bar of zo....
|
|
|
FlyingHigh
|
Hehe ff lekker drooggeilennnnn!! Goede tip Peter
|
|
|
Ride
|
John ook van de Best kites af Geen C4 tas gevonden Peter ? Ja, Best had gewoon geen kites die ik wilde hebben. Had echt wel Best willen blijven varen, maar ik vind die Taboo niks, de Nemi ook alleen maar slechte berichten over gehoord en de Kahoona wil ik niet. Jammer, maar ja......wie weet in de toekomst. Heb de Nitro al uitgerold in de huiskamer. Had geen zin om te pompen, maar uitgerold is ie al kicken. Echt balen van je tas inclusief toebehoren zeg. Pestlijers die dat gedaan hebben. Ophangen die lui.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Raad ook iedereen aan om geen waardevolle spullen in je tas te laten en een waterdicht zakje voor je sleutel anders was ik mijn auto misschien ook kwijt !
|
|
|
TBK
|
Heel vervelend Tim, hopelijk komt je tas nog boven water ! Of je je spullen nou in je auto achterlaat of op 't strand het maakt tegenwoordig niet meer uit. Ze kunnen tegenwoordig nergens meer met hun poten vanaf blijven. Je moet het strand bijna volzetten met HD webcams om die teringlijers te betrappen.
|
|
|
Langbeest
|
Jeetje Tim, lees het net allemaal. Wat een k volk
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goed john dat je hem al binnen hebt da's heel snel effe pompen in de tuin wel zonde dat dit weekend er geen wind is ik ga een weekendje naar elburg met debeunmobiel
|
|
|
Vloot
|
Nu zit er een zielige rukker met een kite tas thuis op de bank? Die lafaard aan een loopende kite vastknopen.
|
|
|
Giertje
|
di,wo en do Drie top dagen op schell. En misschien maandag nog wat wind. Kan je als je niet moet werken John je nieuwe kite uitproberen. Hans heel erg lekker een Elburger Botje aldaar bij de bakker.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey vloot jij weet vast niet wat ik met duitsers doe he respect
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Veel plezier met je nieuwe kite ..John maar dat moet wel lukken ik zie Peter er ook lekker mee gaan.. Helaas kon ik deze winderige week niet kiten ..moest werken maar de komende 2 weken kan ik weer elke dag ..Dit weekend geen wind voorspeld ga ik maar met me vrouwtje naar Texel om te fietsen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zien we dat in het volgende filmpje Dolfijnman ?
|
|
|
|