onderaqua
|
Peter is de nieuwe vertegenwoordiger van Zwitch voor al uw klachten en of garantie ff Peter mailen.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Peter is de nieuwe vertegenwoordiger van Zwitch voor al uw klachten en of garantie ff Peter mailen.
Jaaaahah en daaroomm vaart Peter met een oltskoel Fwan... Hij wacht erop dat hij eindelijk op een Switch mag stappen en promooten Niks geen gebroken andere boardjes gewoon alleen nog maar SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH SWITCH En Peter weet ook niet meer uit te leggen dat Switch zo goed is maar niet meer is te bestellen... Nu alleen nog wat meer kleuren in het programm want anders MOET iedereen creatief met kurk dingen bedenken om zijn/haar kite te kunne herkennen op het de strandjes Bij de weg wat was Swoody vandaag RUK RUK RUK, gewoon net alsof Beun de hele tijd achter de dijk heeft gezeten en zijn voodoo had uitgesproken dat er geen wind mocht zijn @Ride je wist het gewoon, vandaag was gewoon geen weer om te kiten!! But "tomorrow tomorrow, I love you tomorrow..."will be our day!! En Herman hoe je flikte maar die sprong was echt een sprong die je een sprong mag noemen
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Hoi Klaas , even wachten tot de bui overwaait, en dan maar zien wat de wind doet..... Ik ga hoogstwaarschijnlijk naar Wijk. Veel plezier mannen , en missch zien we elkaar nog op skelll
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Krijg net door dat het John niet lukt vandaag nog voorbij te komen... K@t accu!! Eindelijk weer een mogelijkheid voor John, valt het weer in het... water See you
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Is het toch niet ZW genoeg in Swoody of had je toch liever de golfjes... Veel plezier!! See you
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
El Rudo se presentas! Vraagje, is swoody te doen met pal west? Ander vraagje, is wijk leuk met deze richting? Graag wat insider info! Zit nu in Skoorl, kan alle kanten op.
|
|
|
Lvs
|
Wat een wind vandaag, ik hoop rond 12u @wijk pier te zijn ;-) Nog meer mensen of is iedereen naar schell??
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
El Rudo se presentas! Vraagje, is swoody te doen met pal west? Ander vraagje, is wijk leuk met deze richting? Graag wat insider info! Zit nu in Skoorl, kan alle kanten op.
El Rudo, pal west is te doen @ schel, alleen is het zo dat de wind vlagerig word. Denk dat Wijk pier een betere optie is voor vandaag, stabielere wind en mooie golfjes... Hopelijk kan ik vanmiddag ook nog ff, ga dan ook naar Wijk pier! Iig iedereen Enjoy!!! CU
|
|
|
@LaurenS
|
El Rudo Wijk pier is de shit vandaag, ik zeg doen!!!, twaalf uur op de spot!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Thx, had wijk al eens gezien vanaf de boot vorig jaar, zag er vet uit. Groene OR Razor of blauwe Rise, leuk om wat NH locals te ontmoeten. Pier is bij Aloha neem ik aan?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Yep, bij Aloha voor idd, tot dandan!!!
|
|
|
ditispablo
|
wordt gezellig wijkie pier/aloha zo ! kan je ook nog een soepie doen na de sessie, yummie
|
|
|
@LaurenS
|
Haha niet mooier maken dan het is Pablo,helaas aloha is dicht.... alleen open op vrij,zat ,zon..... sinds vorige week,of je moet een thermoskannetje soep meenemen......
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Als ik me op tijd van me werk kan losweken dan kom ik ook naar Wijkiki. Zal er dan rond een uurtje of 2 / 3 zijn El Rudo Wijk is goed vandaag met west lekker lange rakken maken. Kan je zo terug kiten naar Schoorl. Wel effe daar over de strakdammetjes heen springen.
|
|
|
ditispablo
|
damn...geen soep.. dan maar het ruime sop thermoskan als het echt koud is hoor mannen ! nu weg
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
gaat goed op de cam, had liever nu ook op het water gestaan, maar heb best wel last van me knie, dus laat ik deze keeer ff varen
|
|
|