Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
ga een hoog gebouw opzoeken Dan hoef je niet lang te zoeken daar in Mokum Beuntje Je kan altijd nog ambtenaar worden ofzoow he, dan heb je weer zeeeeen van vrije tijd. en als het meezit ga je ook langer mee.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hebben ze daar in prison geen monteurtje nodig scheelt ze een hoop money als ik zelf het onderhoud doe ben nogal handig zeggen ze als ik er ben dan want dan sta ik ook alle dagen op het water
|
|
|
@LaurenS
|
Vaar ze mannuh , ga ik ook doen hier op Lake Arenal met 26 graden en knopen . Eindelijk na die natuurparken , te mooie stranden zonder wind Be safe . Ltrs
|
|
|
To
|
....... Kijk even bij maandag 5 dec om 07.00
|
|
|
Langbeest
|
Zo dat wordt Americo met klittenband op het dak vast zetten en Sinterklaas met ducktape op het zadel.
|
|
|
|
|
|
GetHigh
|
Zijn er nog mensen van plan morgenochtend +/- rond 9.30uur naar Wijk (bunker) te gaan? Voorspellingen zijn goed... Als er nog meer mensen zijn dan ben ik zeker van de partij. Kan alleen even in de ochtend.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Helaas, ben morgen vanaf 13/14 uur aanwezig op Wijk. Nog meer gegadigden voor de middag?
|
|
|
|
joosie
|
Zo wind voorspellingen zijn echt aan t toenemen volgens piet paulus; Wij staan voor een complete weersomslag. Zo gaan wij vanaf donderdag tot en met maandag een periode tegemoet met veel regen en regelmatig storm of stormachtig weer. Rond Sinterklaas blijft het ruig, dus storm(achtig). Dat is niet het enige, van 5 op 6 december verwacht ik ook de eerste sneeuw. We krijgen dan te maken met een noordwest tot noordelijke stroming waarin flink koude lucht zal toestromen. Tegelijkertijd komen actieve storingen met deze koude stroming mee. Mogelijk een zogenaamd "Polar low" op dinsdag of van dinsdag op woensdag ("Polar low" = depressie gevuld met koude lucht vanaf de Noordpool, sneeuw en storm(achtig) weer). Dus kan het ook na dinsdag ruig en koud blijven met kans op sneeuw. Een periode met overlast voor het verkeer.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ben net terug van Schellie....wat een TOP (mid)dag ..was er om een uurtje of 13.30 en alleen Ger en Richard waren er nog maar..John heb ik net gemist wind viel een beetje tegen toch maar mijn 9 mtr opgezet en net een paar rakjes gemaakt begon de wind goed aan te trekken ...tot zo,n 25 knp tot 16.00 uur heerlijk gevaren .. Misschien morgen dan ook nog maar even varen ...nu het nog kan..
|
|
|
|
Teigetje
|
Het was weer lekker vanmiddag, heerlijk aan de 10 (overpowerd ) gehangen. Zelfs het zonnetje kwam nog even kijken
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ga is aan het werk of hebben jullie al ouwe-lulle-dagen Ja....ik ben weer is jaloers
|
|
|
robbertvandermeer
|
Snap ook niet hoe ze het doen!? Morgen 13 uur Wijk aan zee?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Is het op Schel altijd zo rustig?. Vandaag naar Mirns geweest. 15 man op het water. Afgelopen zaterdag 50 man op het water.
|
|
|
BP
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
@Robbert, ik denk ook aan Wijk vanaf ongeveer 1400 uur, doe mijn best om het voor elkaar te krijgen.
|
|
|
|
GetHigh
|
Als de verwachtingen uitkomen ga ik morgenochtend naar Wijk, als het goed is komen er altijd wel gasten. CU
|
|
|
Flyingtrunkie
|
morgenmiddag op schel. maar weer eens proberen na alweer een week of 8, dankzij wederom een knieblessure... ik hoop dat ik het nog ken! Wie nog meer??
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
ja ik wil morgen ook weer es proberen. Waarschijnlijk schell. Maar twijfel nog want wil ook wel es op Mirns kijken.
|
|
|
Teigetje
|
Als ik me op tijd kan losrukken van het werk komt ook vanmiddag naar Swoody. Als het net zo wordt als gister wordt het weer genieten.
|
|
|