FlyingHigh
|
Ik volg vandaag het voorbeeld van John en ga ff met mijn meissie naar de film en de prenatal. Ga ik morgen ff een daggie sloerehoeren met mijn kites. Have fun mannen vandaag en tot morgennnnn
|
|
|
Tim_GTS5
|
22-27kn op wijk , warmer water .... keuze snel gemaakt denk !!
Zie nu sander en johan gaan op de webcam haha, johan met ze 7 en sander 9 geloof ik.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
22-27kn op wijk , warmer water .... keuze snel gemaakt denk !! Op de webcam zie ik er een paar gaan zo te zien een mooie westenwind. Ik kom ook zo naar Wijkiki
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De wind valt hier een beetje tegen ,het begint wel wat te waaien maar is nog lang niet wat er voorspeld is... Op de webcam van wijk zie ik behoorlijke golven staan ..en weinig kiteactie .. Ga straks maar weer eens op Schell. kijken.. moet vanmiddag wel wat harder gaan waaien ... KNMI : WIND: ZUIDWESTELIJK 7-12 KN. IN DE KUSTPROVINCIES WESTELIJK 12-17 KN, AAN ZEE 17-23 KN. IN DE NOORDELIJK KUSTGEBIED IN DE TWEEDE HELFT VAN DE PERIODE TOENEMEND NAAR 23-28 KN. BIJ EEN BUI UITSCHIETERS TOT 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND. na enige twijfel ga ik vandaag toch maar met mijn vrouwtje shoppen in Amsterdam... hopelijk morgen wat meer wind ...
|
|
|
TBK
|
Geen goeie zet Frank, het was goed op Schellie met de 9m en de Beun met zijn 10,5m Kabeuna ! De Beun stond om 10 uur al op water met zijn 13m. Verder een paar Flysurfers en dat was 't. Ga maar lekker naar zee allemaal dan hebben wij de ruimte !
|
|
|
|
Guust
|
Top dag op Wijk! 9 metertje was top met waveboardje. Super golven.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Het was zeker lekker... Ronr, heb ook genoten... Was bij de pier ook rustig (relatief....) zal wel aan de dikke 6 graden liggen denk ik...
|
|
|
Langbeest
|
Was weer lekker op wijk. Helaas moeten eindigen met materiaal pech. Zonnetje stnd wel laag en soms best verblindend. Zag iemand de hele tijd als winetoe varen.............
|
|
|
Tim_GTS5
|
Had meer last van de kou jezus man, te strakke schoentjes en handschoenen en nog een zootje water via me nekseal naar binnen Af en toe best lekkere harde vlagen met de 9m , zeetje was best mooi en hoge golfjes achterin.
|
|
|
Teigetje
|
Zag iemand de hele tijd als winetoe varen Ha ha dat was moi, Teigert ziet geen moer met die zon recht in z'n ogen. Volgens keer me briltje op. Was weer lekker op Wijkiki vooral de tweede sessie achterin dikke bakken, diverse gasten vandaag gespoeld zien worden Weer eens lekker met de Mako gekite en een paar mooie golvies bereden hiha. Dat heb je op Swoody niet Ik zeg morgen weer zo'n daggie op Wijkiki
|
|
|
mocem
|
Was wel ff gezellig. Ik vond de zee niet ideaal. Morgen waarschijnlijk bij een nieuwe kite kijken. Hopelijk doet het parlement niet moeilijk. Ik zeg er wel dat oude voor een goede prijs verkocht kan worden.
|
|
|
Flintt
|
Wat een heerlijke sessie op wijk zeg... die wind trok heerlijk aan en was lekker rustig. Volgende keer wel weer mijn handschoenen mee... pleuris koud
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Morgen ochtend Spinning marathon en morgen avond rock & roll kerstfeest dus geen kiten, iedereen die wel gaat veel plezier
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ben er morgen bij. Hoe laat weet ik nog niet, maar dat horen/lezen jullie nog.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gevoelstemperatuur 0 morgen en zzw dus, ijmuiden of schel zijn de opties of zoals ik gewoon lekker thuis blijven
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ga ik jullie daar zien. Jiiiiiiiiihhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaa
|
|
|
martijnc
|
ben er morgen ook met me berenpak en dubbel thermo ondergoed
|
|
|
|
Teigetje
|
Kijk morgen wel waar ik heen ga, wind wordt weer pitteg zuid zo te zien dus dan wordt het Swoody. Ben er tussen 8 en 12.
|
|
|
|