onderaqua
|
Das moi man, ik wacht ff een poar daggies. Ben nog verkoawe. Ik kep wel twow wou ken vri dus !!!!
|
|
|
|
robbertvandermeer
|
Na een enkelblessure door mijn eerste kiteloop, kan ik morgen weer het water op! Gaan er morgen nog mensen naar Wijk? Kan ik meteen mijn nieuwe droogpak testen waar ik eerst alleen maar naar kon kijken.. Heb er zin in!
|
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
me net heerlijk vermaakt op muiderberg, wind vol aanlandig en redelijk hoog water... en dan met 2 man op het water kan je lekker rustig noemen hahaha
|
|
|
kiterunner
|
Ik denk zaterdagochtend om een uur of 11 bij de bunker, als het een beetje droog is. Volgens windguru regent het nog rond een uur of 10
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
me net heerlijk vermaakt op muiderberg, wind vol aanlandig en redelijk hoog water... en dan met 2 man op het water kan je lekker rustig noemen hahaha
ik zat te twijfelen om weer eens te gaan dacht zal wel alleen staan op mberg en dna rij ik weer van jan piep.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Hoeveel knopen stond er ongeveer op muiderberg? Zat te twijfelen om te gaan. 13 knopen was voorspeld, net te weinig voor mijn 10.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
nou ik weeg 100 kilo en heb met mijn 10 gevaren, weet nooit hoeveel het precies is maar meer dan genoeg! was wel wat regenachtig, maar nat word je toch!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mogge Droogpakkie an, bakkie pleur erin, broodjes smeren, ff schijten, en wachten op de taxi teigert voor naar ijmuidel Nog meer badgaste die kant op
|
|
|
|
robbertvandermeer
|
Kom ook vandaag naar Ijmuiden of Wijk! Eerst even rustig ontbijten..
|
|
|
|
Flintt
|
dat is mooi dan kom ik er ook aan, zit er ergens een kitesurfwinkel bij wijk? Ik heb handschoentjes nodig..
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ga ook zo weg... Denk dat je even langs Ijmuiden moet voor handschoentjes. En anders heb ik nog een extra paar maat M.
|
|
|
Flintt
|
daar kom ik niet echt langs...zal even in de buurt kijken, hoelaat ben je eventueel op wijk?
|
|
|
robbertvandermeer
|
Neem ze wel mee, denk om 13 uur bij de bunker te zijn.
|
|
|
|
Flintt
|
Heb je een adres voor me in IJmuiden? Haal ze daar toch maar! Bunker is korter lopen, pier is op zich prima. Toch bunker
|
|
|
Flintt
|
Ook ik ga mijn nieuwe droogpak proberen
|
|
|
franco
|
waar om is er niemand in andijk straf windje maar ik was weer alleen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Flintt
|
Ben er met 5 min heb handschoentjes!
|
|
|
DM2008
|
Morgenochtend vroege sessie op Muiderberg gepland! Ik check de wind bij http://www.sail-today.nl/weer.php om uurtje of 8, als het waait ben ik om 9 uur op het water (2 man). Moet wel op tijd weg.
|
|
|