|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Goeiemoggel, zijn we wakker waar gaan we naar toe. Het waait wakker worden. Harinkie maar effe uit zijn kribje gebeld zoals het er nu voor staat gaan we naar zee.
|
|
|
|
|
Guust
|
Is IJmuiden niet Beter? 't ziet er best wel rommelig uit op wijk.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Harinkie maar effe uit zijn kribje gebeld Ja ja hij is ter weer, koffie drinken broodje erin schijten en op naar Wijk of ijmuiden ??? Hij is west noord west dus wijk bunker is ook goed ff overleggen met de teigert ?????????????
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen,ik ga er vandaag niet bij zijn.. omstandigheden
|
|
|
Teigetje
|
Oke Peter sterkte er mee he Zal wel bunkert worden dan he, gratis parkeren. Ik ben der klaar voor.
|
|
|
Flintt
|
12 uur bunker... !
|
|
|
ditispablo
|
Is nog niemand op Bunker ?! Ik om 13h als ik het trek in mn oude -voorheen dikke- wetsuitje
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Twijfel ...de wind draaid volgens de voorspelling van Theyr .tv vanaf 13.00 uur naar W/ZW ... op de cam van wijk zie ik dat de wind al naar West gedraaid is ...dan ga ik liever naar Schell. (geen zand) ben daar om een uurtje of 13.00 uur see you..
|
|
|
@LaurenS
|
Bij twijfel niet doen nie .wind is inmiddels ietwat ingekakt,.Zie af en toe wel gasten voorbij speren op de webcam ....hmmmmm ik ga morgen aan de bak. Ga lekker naar het zeetje.Uurtje of 10 op Ijmuiden.Tim of andere gegadigden ook nog van de party,voordat die buik weer rond gegeten wordt
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen ZW he peter hoezo ijmuiden dan ?
Ben nog niet helemaal 100%, dus weet nog niet zeker of ik ga.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ZW he peter hoezo ijmuiden dan ?
Ben nog niet helemaal 100%, dus weet nog niet zeker of ik ga.
WZW is ie denk....ivm wat meer wind omdat die pier in de weg zit maar Wijk is ook prima,ben je griepie?
|
|
|
|
Teigetje
|
Ja hoor ben weer gedoest en geskoren. Morgen weer een topsessie op zee jihaaa. Volgens Harinkie niet al te vroeg Pe, eerst regen zegt ie. Dus dat wordt dan 10 uur
|
|
|
ditispablo
|
was een chille sessie op Schellie, en wat wast mooi met t zonnetje...ca 16-20/22 knoopjes, 5 kitesr opt water
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
[ geen zand) ben daar om een uurtje of 13.00 uur see you.. Hoe was tie op schelli Frank [/quote] Beter dan op zee ..richard
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Hey Peter waar ga je naar toe. Wind is WZW. Maar nog nie veul nie, trekt rond een uurtje of 12 aan volgus goeroe.
|
|
|
|
Flintt
|
Straks ook nog even bunker als de wind wat aantrekt...
|
|
|