Haring High Richardt
|
Hé, Erwin heeft Harinkie zijn avatarretje gejat Uuhhhhh John leg uit ik snap um nie Ik ok nie ??? Doordat ik bijna elke dag kon kiten is het er nog niet van , maar ik heb anderhalf uur film, dus nu even de mooie beelden uitzoeken Film van Beun El gouna schiet ok niet erg op, wat is dat toch met die producers tegenwoordig ??
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Jaja, goede keuze lekker voor Spanje Manfred kunnen we samen varen ipv afwisselen
tja ik geloof dat Roos in spanje al tegen je had gezegd dat ik dit plankje komende zomer zou hebben, wilde hem alleen ook in NL testen ik wil er hier ook mee varen, en dan ook met wat hardere wind. en dat heb ik vandaag kunnen doen. ik moet toegeven dat dit boardje ook bij hardere wind fantastisch vaart, het voelt niet als een groot log board
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Of ik heb teveel gezopen of Erwin heeft heel even de avatar van een haring gehad. Bij mij stond er onder Langbeest zijn naam de avatar van een haring. T&ring, volgens mij word ik nou echt oud. Jezus, ik ga wel weer lekker het nieuwe jaar in.
|
|
|
Langbeest
|
Je wordt echt oud of je hebt weer aan de plezier middelen gezeten....
|
|
|
|
Langbeest
|
Laat ik volgende week nu eindelijk vrij zijn
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Of ik heb teveel gezopen of Erwin heeft heel even de avatar van een haring gehad. Bij mij stond er onder Langbeest zijn naam de avatar van een haring Denk dat John wat van in beslag genomen spulletjes heeft gesnoept Dan krijg je wel meer van dat soort halucinaties
|
|
|
|
DM2008
|
lekker dagje morgen dus voor muiderberg wie oh wie
Grrr, ik had geen reacties in het HL-Muiderberg topic dus ben naar Horst geweest, en te laat op Muiderberg om normaal te varen . Bleek dat er toch 3 man bezig waren 's ochtends vroeg.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Peter woensdag Kijkduin heb ook wel zin en tijd om te gaan..
We houe contact Chris ik ben zeker ook voor ZM sessie...ff kijken of ik de agenda leeg kan houden volgende week
Ik hoor het wel,anders pik ik je wel op bij de silo.Kan je mee tuffen .....PB'en maar
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Grrr, ik had geen reacties in het HL-Muiderberg topic dus ben naar Horst geweest, en te laat op Muiderberg om normaal te varen . Bleek dat er toch 3 man bezig waren 's ochtends vroeg. Stond ff vanmorgen op muiderberg maar was echt te weinig. Zijn doorgereden naar Ijmuiden. Top sessie gehad met 20-22 knoop. Heerlijk weer voor de 12m2, zon en mooie golven.
|
|
|
DM2008
|
Grrr, ik had geen reacties in het HL-Muiderberg topic dus ben naar Horst geweest, en te laat op Muiderberg om normaal te varen . Bleek dat er toch 3 man bezig waren 's ochtends vroeg. Stond ff vanmorgen op muiderberg maar was echt te weinig. Zijn doorgereden naar Ijmuiden. Top sessie gehad met 20-22 knoop. Heerlijk weer voor de 12m2, zon en mooie golven. Ik meende te weinig tijd te hebben voor Utrecht-IJmuiden v.v. dus toch gekloot op de Berg. Vanaf het laatste strandje teruggelopen want veel te weinig wind :s. Natuurlijk had ik net m'n lijnen afgekoppeld en opgerold, toen het goed begon te waaien . Tegen de tijd dat ik terug was bij het strandje was het vrijwel niet meer te doen. Volgende keer dan maar wel naar zee en kiezen voor de korte sessie...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dan hebben we jou gezien en gaf dat de doorslag om naar IJmuiden te gaan. Wist dat er weinig file zou staan ivm de vakantie dus direct doorgereden. Hebben van 11-14.00 top gevaren daar. Volgende keer beter
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ik had hetzelfde, de avatars zaten door elkaar... Vanmiddag nog eindjaarsessie op schell iemand?
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Vandaag misschien nog ffkes flyboarden bij wijk pier en morgen sowieso het water op bij wijk pier!
|
|
|
Langbeest
|
Jeetje ja dat ding mag wel weer eens uit het vet.
|
|
|
Flintt
|
Zal het te doen zijn om morgen te kiten tussen al die malloten voor een nieuwjaars duik?
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ik ga zo eens op swoody kijken, zoals haring altijd zegt beter 10x voor jan l&l rijden dan 1x een goede sessie gemist
|
|
|
Haring High Richardt
|
zoals haring altijd zegt beter 10x voor jan l&l rijden dan 1x een goede sessie gemist [/quote] [ En Zo Is Dat !!!!![/[/color]size] Geef ff een up daaatje als je er ben , want mijn vrouw wil met mijn sjoppen, misschien kan ik er onder uit komen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
niet zeuren ouwe haring gewoon lekker shoppen op de laatste dag van het jaar alvast goed uiteinde en gezond 2012 BIJ DEZE ALLE KITERS ALL OVER THE WORLD
EEN GEZOND 2012 TOEGEWENST
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
p.s deze jihaaaaaa is van debeun die op de radioreclame is een ilegale versie gewoon geript van debeun zal later volgend jaar wel stappen ondernemen
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey ouwe vriend slijm slijm buk buk zal effe kijken of ik nog wat tijd over heb dan maak ik hem wel even af hey richard hoe kwam jou oude board nou bij vdberg inruil ?
|
|
|