/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hoody al binnen PeeWee ? Zie je morgen @ zandvoort ? [/quote. Vrijdag een meeting van mijn w]erk in zandvoort. Hoop even tijd te hebben om naar boven nap te kijken. Ik kan helaas je hoody niet meenemen,zaterdag? zaterdag @Schelli? Wil je hem voor mij dan ook meenemen?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Toch maar naar schell zo, vanmiddag werken! Mannen op boven NAP maak er een suc6dag van.... Come on Tim
|
|
|
Langbeest
|
Vanmiddag ook maar naar Zandvoort . Zie jullie daar......wie dan ook.
|
|
|
|
360
|
Richard Haring eter, Ik moet naar van den berg om mijn 9 te laten fixen Dus ik wip ook even langs op Schell
|
|
|
wa1ter
|
PeeWee, mocht je dit nog zien... kan je mijn hoody ook meenemen naar Zvoort ? Of anders morgen naar Schellinkhout
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgenochtend ben ik denk ik rond 8 uur op Schellie. Moet namelijk weer om 10.30 uur weg ivm verplichtingen. Ga morgen toch maar even varen. Peter, ik weet niet of jij morgen ook vroeg op Schellie bent, maar mocht dat zo zijn, zou je dan mijn hoody en T-shirt mee willen nemen. En als je wilt, neem die van Jeroen Volmer ook even mee. Geef ik de spulletjes wel weer aan hem.
|
|
|
Langbeest
|
Peter, ik ben morgen ook op schell duzzzzzzz
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
geen wildcard das een misverstand...
|
|
|
@LaurenS
|
Schell was , ik zeg het niet schnell .... TOP!!!
|
|
|
|
(Super) Mario
|
Morgenochtend tussen 9 en 9:30 uur ben ik er ook.......... kijken of ik nog kan kiten na 8 maanden! Gelukkig ik kan het nog............ en het was weer lekkerrrrrrrrrrr. Schellinkhout blijft toch een mooie spot
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Kom er net vandaan, Ongelooflijk wat een jump's, gaaf m te zien
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Kom net van Schell.. heb een uurtje kunnen varen daarna werd het te hard voor mijn 7 mtr ... was meer dan 40+ knp ... Hoop dat het morgen wat minder is .. Ben wel benieuwd wat het hoogte record op Zantvoort van vandaag is...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zag er net 1 voorbij vliegen in het scherm maar met 1 seconde istie alweer uit beeld. Denk dat ze nu meer ver als hoog gaan.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zo schellinkhout was weer erg lekker, eerst nog met de 9, maar later met de 7, en uiteindelijk werd die ook te groot. Of kwam het omdat ik moe werd???
Morgen weer proberen.
|
|
|
joosie
|
ja ja finale gaat beginnen
|
|
|
TableTopje
|
Tim deed niet onder voor een groot deel van de riders... Hij had er gewoon tussen gemoeten! Jerry ging trouwens ook dik!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Niet echt hoge loops vandaag van mij aangezien ik rechtsvoor spring heb ik geen schansje die ik kan pakken en veeeel stroming dat werkt ook tegen, heel vet om hier bij geweest te zijn en hoop dat het volgend jaar weer is Was gezellig en weer veel bekende gezien
|
|
|