|
MEGALOOPBEUN
|
o lekker man to the states kites mee ? tuurlijk ga je morgen nog ? ik moet nog 3 weken en dan richting franse kust hoop ik
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik neem mijn kites niet mee. Ga daar lekker rondtoeren door wat verschillende staten en de laatste anderhalve week vanaf LA de kust omhoog richting San Francisco. Ga ik daar wel een beetje golfsurfen. Ook leuk. Ik gooi morgen mijn spullen in de auto. Misschien dat ik na het werk ga kiten. Ligt even aan de wind en de hoeveelheid neerslag die gaat vallen. Zo te zien wordt het in de middag één groot nat drama. Kijk het wel even aan.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nog iemand naar schel zo , lijkt toch best te doen met de 11 ! Ga zo rijden dus tot zo wie er komt
|
|
|
(Super) Mario
|
He Frankie, Niet alle wind opmaken hoor. Vanaf maandag 23 juli ben ik er ook weer. Hopen dat ik 3 weken kan kiten....... Het is hier weer fantasties op LaBallena(Spain) ...eerste sessie alweer gescoort vandaag na aankomst van een autorit van 16 uur gelijk lekker kunnen varen met mijn 9 mtr...
|
|
|
Nickje
|
Morgen maar weer eens naar Wijk bunker! Nog meer gegadigden voor morgen? Ben er hopelijk tussen 12 en 13.00uur!
|
|
|
Fe®®y
|
ik ben ook rond die tijd bij de bunker, ziet er weer goed uit we kunnen weer een hele week beulen
|
|
|
@LaurenS
|
Nou vooruit dan maar , ik sta er morgen om 10 uur op, mot werken on half 3 ... Net voor de pisregen.......
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Nah ben er ook morgesogtends... in WaZpier, kan ik glijk ff mijn nieuwe belijdenis uutprobere. Heb eindelijk zoveel licht gezien dat ik zowel mijn 8 alswel mijn 10m religion binnen heb. De 6 komt nog.... Ff kieke hoe heilig deze almachtige Roberto zijn volgelingen verwend met zijn weefkaaitjes... joepiedepoepie Schijnt dat de LE heulegaar so slecht nog nie is, dat wordt dus sjekkerdesjek Mot alleen met mien zitje varen, want heuptrapeze is de kat op het spek binden... A demain
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wrm denk je dat ik een belijdenis heb gedaan... om nooit meer een sprong of een loop te hoefe maken. Want de almachtige Roberto zei: Mien kleine Klaas; wees een volgeling van mijn religion en ge hoeft u nooit meer te pijnigen met loopen en sjumpen. Laat uw daarintegen voortbewegen door de golven, voel u (ver) licht en u wordt gedragen door het zilte nat dat zich in een ritme zal krullen en breken en u altijd laten smeken naar de volgende sessie so rip it Yiiiiihaaaahhh Psss Sjon: gaat t nie gaat t nie. Nee heje, jaah ken je kriege
|
|
|
Nickje
|
Gezellig mensen!! Begint nu wel heel erg werk te worden he Ferry?
|
|
|
|
mocem
|
Net voor de eerste keer wezen skimmen. Met dit piswindje met de 9 kunnen varen. Me kite viel soms bijna uit de lucht. Een skimboard geeft echt een low end niet normaal. Na een uurtje varen lukte het me al om te gijpen.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was weer even lekker met de 11 vanavond, goed gepowerd en lekker rustig
|
|
|
mocem
|
Komt je 11 ook een keer uit de tas
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Jaah Sjon, ben je in t klooster bezig met uren schrijven of stiekum aan t treenen voor Ghoenah doont voorget joor GoPro.... Ai noo joe ken joes it in te joe es ee Til ten ai will kiep it seef voor joe wif mie
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo klaas bezig met een nieuwe taal ? of heb je geen medicijnen meer ?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Nou vooruit dan maar , ik sta er morgen om 10 uur op, mot werken on half 3 ... Net voor de pisregen.......
ik hoop op ff eerder, ergens tussen 9 en half 10.. moet om 1300 weer werken in Alkmaar...
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
hallo klaas bezig met een nieuwe taal ? of heb je geen medicijnen meer ?
Schijnt een boijwerking van de Diclofenac te zijn... bai de wee 't doozi is leeg G hebt een zwaar benijdenswaardig leven.... Leeeekkkkkkkkeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrr
|
|
|
@LaurenS
|
Oelala , zo naar Wijk voor een session extraordinaire !!! Ik ga naar de pierrrrr...
|
|
|
|