@LaurenS
|
Ga jij maar lekker zweten Tieg op je zoldertje ,wat heb je daar voor speeltjes staan dan ,oh laat ook maar .Ik wil het niet weten..... Voorlopig ga ik ff dromen van die Zuidwester die komen gaat,weer lekker naar het zeetje Binnenkort te bezichtigen in dit theater
|
|
|
TBK
|
Tja , als er niet te kiten valt, ga je sjoppen ! Mooie kite Peet, veel plezier ermee !
|
|
|
@LaurenS
|
Niks hoor,ik heb niet geshopped dit keer ,droom alleen weg van de setting op het zeetje
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
eindelijk weekend (vrij) staat er net niet genoeg wind... ik hoop is nu weer op maandagmiddag .. wil mijn nieuwe boardtje even testen..
|
|
|
wokmonster
|
Ga straks nog ff kijken op muiderberg. Denk dat het net moet gaan met 21m en flydoor Nog andere die het toch gaan proberen?
|
|
|
TBK
|
Niks hoor,ik heb niet geshopped dit keer ,droom alleen weg van de setting op het zeetje Ook lekker Peter, ik heb je toch nog niet op andere gedachten gebracht en de shop ingejaagd.
|
|
|
|
|
Giertje
|
Proficiat Zwafra met je nieuwe boardtje. Geen fototje??? Wat is het geworden?
|
|
|
@LaurenS
|
Proficiat Zwafra met je nieuwe boardtje. Geen fototje??? Wat is het geworden? Kijkt U maar is op het nieuwe speeltjes topic ome Ger ,en wel op pagina 91,daar staat Frank zijn nieuwe aanwinst
|
|
|
zwafra
|
Morgen(middag) nog mensen naar Edam ...het zou matig tot krachtig gaan waaien richting NO en de temp. zou weer wat omhoog gaan ...laat het even weten ...kan daar om een uurtje of 15.00 zijn maar wil daar niet alleen het water op. KMNI Morgen overdag is er vrij veel hoge bewolking waar de zon, enigszins getemperd, doorheen schijnt. Het blijft droog en de middagtemperatuur ligt rond de 10 graden, in het noordelijk kustgebied enkele graden lager. De oost- tot noordoostenwind neemt toe naar matig tot vrij krachtig. (Bron: KNMI)
|
|
|
Giertje
|
Ik ben wel van plan om morgen naar Edam te gaan. Heb nog wat andere verplichtingen dus ik hoop er om er tussen 16-17 uur te zijn.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ik moet gewoon werken maar misschien na m'n werk. Als het warm wordt kan het nog wel wat worden, ijsselmeer water is nog ijskoud dus wat thermisch effect misschien.
|
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Zometeen ff naar medemblik, hoelaat ga jij Richard?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heb je niet gezien Johan vanmiddag Heb nog wat andere verplichtingen dus ik hoop er om er tussen 16-17 uur te zijn Hoe was tie in Edam Gerrit en Frank ????? Was weer lekker en gezellig in het zonnetje vanmiddag en lekker de nieuwe schoentjes van o neil getest, heerlijk warm en gien kouwe pote. Af en toe een rakkie varen met de brunotti Nog 2 ouwe criminele aangesproken die bezig waren om het schelpen strand leeg te halen met een aanhanger. Ze haalden eens per jaar 10 zakken zand van het strand af en hadden hier toestemming voor van Hoog heem raadschap, Ja Ja Na 15 minuten kwamen ze weer aanrijde maar durfde niet meer omdat er een gehele delegatie kiters stonde Morgen vrij dusssss, is er ergens nog windt ????????????????????????????
|
|
|
zwafra
|
jahoor...het was weer lekkerrrr op Edam...was er helemaal alleen.. later kwam Ger nog even kijken.....maar toen was de wind (tijdelijk) wat minder. de kou viel mee geen handschoentjes aan gehad en toch nog 1,5 uur op het water gestaan.. met mijn 9 mtr...
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zozo, leek niet veel dus maar niet gegaan. Nu waait het overigens wel dus zonde weer.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Als je de weg er heen nog maar weet, Peet.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Zijn er nog andere Noord-Hollanders die zaterdag naar de 10 jaars meet gaan ? (mocht het doorgaan)
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zondag nog mensen naar testdag schel ?! 15-20 graden zuidenwindje 4-5bft .
|
|
|