bredo
|
morgenochtend castricum aan zee, wie gaat er mee?!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Edam lijkt me morgen niet ideaal, wind komt teveel langs/over land waardoor het weinig is en vlagerig.
|
|
|
@LaurenS
|
Hop ,mijn nest in,en als ik wakker word stormt het van de planeten ............hoop ik Ff kijken wat het wordt,Wijk,Andoik of Muiderberg....uurtje of 13:00 @ thé spot
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Is er nog iemand die vanaf een uur of 17:30 of 18:00 vanuit Amsterdam mee wil rijden naar Muiderberg ?
|
|
|
PeeWee
|
Nog een paar uurtjes achter de PC en dan hop naar Andijk , See joes
|
|
|
Langbeest
|
Misschien kom ik ook nog wel even aanwaaien
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gezellig Erwin ! Zo ook maar naar Andijk ...
|
|
|
Langbeest
|
Moet eerst nog even naar Scheveningen dus wordt pas vanmiddag. Gaat het nog een beetje waaien
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Valt me op dat Andojk nog helemaal niet bij de spots staat vermeld van KiteHigh... (ligt ergens tussen Enkhuizen en Medemblik ) De 1 zal denken houe zo, maar mss toch wel interessant om de coördinaten en ideale windhoek gegevens hier bekend te maken voor allen in de toekomst
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nu de trailer van Veeeeeerman NKV Kite camp op Vimeo Zet hem op HD en groot scherm
http://vimeo.com/67304320
De 1 zal denken houe zo, maar mss toch wel interessant om de coördinaten en ideale windhoek gegevens hier bekend te maken voor allen in de toekomst Doe maar niet Klaas Andijk is een vlagerige kl..te spot. Weinig ruimte om je kite op te laten, zandbanken. Klein k..t meertje voor je oorontsteking, altijd vlagerige nw wind. Bij meer dan 10 kiters is het al te druk, kortom een k..t spot Bij the way ik ga er zo maar weer eens heen als ik ben weze schijte en mijn koffie op heb
|
|
|
bredo
|
Net terug van castricum, begint lekker te waaien bu. Kon makkelijk met mijn 10 meter weg komen. De schuimkoppen staan op het water!! veel plezier allen, ik heb mn portie al gehad......
|
|
|
|
Frank82
|
Waar ga je heen Peter? Ik twijfel nog steeds tussen bunker en m'berg, zie dat ijburg ook een optie is. Wind is pal N.
|
|
|
@LaurenS
|
Zou voor vlak water kiezen,ik ga in ieder geval naar Andijk,morgen naar het zeetje ,for sure met al die zaterdagzoetwatermatrozen Koffie op,bakkie yogurt erin...ltrzzzzz
|
|
|
Frank82
|
Andijk is te ver voor mij vandaag, denk dat ik eerst ff op ijburg stop en dan mocht 't teveel W is doorrij naar Muiderberg.
|
|
|
|
johan
|
Straks naar Muiderberg. Gezien de omstandigheden gaat het daar mega druk worden en wordt er veel voor de kant gevaren
|
|
|
Langbeest
|
Net terug vanuit Scheveningen, helaas te laat om nog naar Andijk te rijden, maar toch onderweg een "lekker ding" gescoord. Ozone Zephyr 2013 Laat de zomer maar komen
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Meh, ik moet waarschijnlijk vanavond overwerken, voor jan lul mijn spullen dus meegenomen. Morgen ook nog eens een dag extra werken
|
|
|
the littleman
|
Zoooo net ff heerlijk geknalt op andijk. Was lekker rustig en de wind was super lekker.
|
|
|