GetHigh
|
Thx. Voor de tips , maar had het al gedaan... Toch handiger als je dichtbij woont, zoals jij.....
|
|
|
PeeWee
|
Was ff wachten maar toch nog wat rakkies kunnen varen.
Sorry "langbeest" dat ik over je heen sprong precies op het moment dat je vrouw wat problemen had met de kite bij het dijkje. Ik schrok er zelf een beetje van.
Nu weer een weekje lekker mtb'en en trailrunnen bij gebrek aan wind.
See joes
|
|
|
Langbeest
|
Geen probleem vriend, het ging goed.
|
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Hij is weer geweldig Ries
|
|
|
GetHigh
|
Niemand van hier die vandaag op schellinkhout is geweest en een bar van ocean rodeo heeft gevonden? Balen zeg...... Hoe heet die kitesurfschool die met core kites vaart, misschien dat ik hem dan even kan bellen en dat hij iets weet... Thx.
|
|
|
BaSS
|
Frank en Free? (core kites)
|
|
|
|
TimK
Geen avatar
Logs: 0 | 15 uur
|
Niemand van hier die vandaag op schellinkhout is geweest en een bar van ocean rodeo heeft gevonden? Balen zeg...... Hoe heet die kitesurfschool die met core kites vaart, misschien dat ik hem dan even kan bellen en dat hij iets weet... Thx.
We hebben nog even staan praten aan de kant, heb verder niks zien liggen.... hoop dat iemand em voor je heeft meegenomen
|
|
|
GetHigh
|
Oké thx. Ik zal Frank bellen hopen dat hij iets weet.
|
|
|
|
Langbeest
|
Misschien die man van de surfschool..
|
|
|
GetHigh
|
Bedankt voor het meedenken, heb frank gebeld en heeft ook niets gevonden... Ik was al om 13.30 uur weer weg. Ik denk dat ik het maar moet opgeven, denk dat ie er vandaag ook niet meer zal liggen, maar goed mocht er nog iemand in de buurt komen vandaag en een bar zien liggen dan weet ie dat die van mij is.....
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
las net een stukje op windsurfing.nl in frankrijk is een windsurfer dood gegaan door aanvaring met een kitesurfer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Naast het verzamelen van rijst, het verven van honden, het likken van de tepels van vrouwelijke paspoppen, koeien fluisteren en aan fietszadels ruiken, doe ik niet zoveel Bas. Kan eigenlijk niet hè. Dat gevoel van missen knaagt aan een mens. Kunnen wel gewoon nog een hobby erbij nemen. Altijd leuk. En anders kom ik gewoon een bakkie doen als ik in de buurt ben.
|
|
|