Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vandaag in tarifa gewoon weer 24KN terwijl er 15 voorspeld waren. Met de 9m van Henriette mijn grootste backroll kiteloop ooit gedaan. Landing was niet zo mooi, blij met mijn impact vestje . Mooi Frankie, mijn progressie gaat niet zo snel, ouwe man he ....Zeer enkeltje ,zeer handje ,allemaal excuses om maar niet aan de nieuwe tricks te gaan,Maar genieten doen we op en top.. Gister en vandaag Paracuru Klinkt ook goed, volgend jaar maar brasil
|
|
|
Henriette
Geen avatar
|
Na 3 sessies met m'n nieuwe kite m'n hoogste sprong ever gedaan Fijne kite zeg, die Ocean Rodeo Cypher. Heel stabiel en geeft veel vertrouwen. Nu nog wachten totdat die lagune hier eindelijk vol loopt. In de tussentijd heerlijke zomerse temperaturen hier in Tarifa. @ Laurens, veel plezier samen met je chick in Brazil
|
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Zijn er mensen die donderdag ochtend vroeg (rond een uurtje of 8) al op Schellinkhout zijn ?
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Na 3 sessies met m'n nieuwe kite m'n hoogste sprong ever gedaan Fijne kite zeg, die Ocean Rodeo Cypher. Heel stabiel en geeft veel vertrouwen. Nu nog wachten totdat die lagune hier eindelijk vol loopt. In de tussentijd heerlijke zomerse temperaturen hier in Tarifa. @ Laurens, veel plezier samen met je chick in Brazil snap jij waarom die Cypher niet meer in het Ocean Rodeo-programma zit ......?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ziet er lekker uit daar in Paracuru Volgend jaar daar ook maar eens heen scheuren met de buggy. Maarrrrr volgende week eerst effe een weekje naar Sevilla en Tarifa. hept er zin in. k@t kouwww hier.
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ziet er lekker uit daar in Paracuru Volgend jaar daar ook maar eens heen scheuren met de buggy. Maarrrrr volgende week eerst effe een weekje naar Sevilla en Tarifa. hept er zin in. k@t kouwww hier. http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=43Ziet er goed uit, lekker sjoppen Hoe laat gaan we weg ??? Mot ik brood mee nemen ???? neem je kleedje en picknick mand maar mee,word een dag om nooit tevergeten
|
|
|
TBK
|
Ziet er lekker uit daar in Paracuru Volgend jaar daar ook maar eens heen scheuren met de buggy. Maarrrrr volgende week eerst effe een weekje naar Sevilla en Tarifa. hept er zin in. k@t kouwww hier. Ik denk dat een weekie ff tekort is om daar heen te gaan. Je bent al een dag kwijt aan op en neer rijden. Zonde van je tijd !
|
|
|
BaSS
|
donderdag en het weekeinde zien er tot nu toe nog goed uit.... fingers crossed!
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Zijn er mensen die donderdag ochtend vroeg (rond een uurtje of 8) al op Schellinkhout zijn ?
yes, ik ben erbij als het waait, rond 8 uur uiterlijk half 9 handschoentjes binnengekregen vandaag, heerlijk warme dingen en de handen blijven droog dus je houd het gewoon een stuk langer warm. Ooit gelezen dat je nat 20 keer sneller afkoelt dan droog . Wel wennen dat 5 mm om je fikken in vergelijking met 2 mm, maar ik denk dat t wel goed moet komen zonder te verkrampen
|
|
|
So_Surreal
|
yes, ik ben erbij als het waait, rond 8 uur uiterlijk half 9 handschoentjes binnengekregen vandaag, heerlijk warme dingen en de handen blijven droog dus je houd het gewoon een stuk langer warm. Ooit gelezen dat je nat 20 keer sneller afkoelt dan droog . Wel wennen dat 5 mm om je fikken in vergelijking met 2 mm, maar ik denk dat t wel goed moet komen zonder te verkrampen Als ik kan kiten wil ik ook rond 8:00 Edit: de wind draait wel erg west nu trouwens, kan dat nog wel op Schel ? http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=46940
|
|
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
yes, ik ben erbij als het waait, rond 8 uur uiterlijk half 9 handschoentjes binnengekregen vandaag, heerlijk warme dingen en de handen blijven droog dus je houd het gewoon een stuk langer warm. Ooit gelezen dat je nat 20 keer sneller afkoelt dan droog . Wel wennen dat 5 mm om je fikken in vergelijking met 2 mm, maar ik denk dat t wel goed moet komen zonder te verkrampen Als ik kan kiten wil ik ook rond 8:00 Edit: de wind draait wel erg west nu trouwens, kan dat nog wel op Schel ? http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=46940Waar heb je die handschoentjes besteld? Droge handen klinkt wel erg lekker..
|
|
|
So_Surreal
|
yes, ik ben erbij als het waait, rond 8 uur uiterlijk half 9 handschoentjes binnengekregen vandaag, heerlijk warme dingen en de handen blijven droog dus je houd het gewoon een stuk langer warm. Ooit gelezen dat je nat 20 keer sneller afkoelt dan droog . Wel wennen dat 5 mm om je fikken in vergelijking met 2 mm, maar ik denk dat t wel goed moet komen zonder te verkrampen Als ik kan kiten wil ik ook rond 8:00 Edit: de wind draait wel erg west nu trouwens, kan dat nog wel op Schel ? https://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=46940Waar heb je die handschoentjes besteld? Droge handen klinkt wel erg lekker.. Deze zijn het zeker ?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor morgen (ochtend )ziet het er goed uit ..windvoorspelling is nu zelfs ZW ik probeer morgenochtend ook om een uurtje of 10.00 op schellinkhout te zijn.
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
yes, ik ben erbij als het waait, rond 8 uur uiterlijk half 9 handschoentjes binnengekregen vandaag, heerlijk warme dingen en de handen blijven droog dus je houd het gewoon een stuk langer warm. Ooit gelezen dat je nat 20 keer sneller afkoelt dan droog . Wel wennen dat 5 mm om je fikken in vergelijking met 2 mm, maar ik denk dat t wel goed moet komen zonder te verkrampen Als ik kan kiten wil ik ook rond 8:00 Edit: de wind draait wel erg west nu trouwens, kan dat nog wel op Schel ? http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=46940Waar heb je die handschoentjes besteld? Droge handen klinkt wel erg lekker.. Deze zijn het zeker ? Nee, So-sureal, daar passen mijn handen niet in....
|
|
|
Giertje
|
Zwafra, morgen uitslapen? En als je me een plezier wil doen graag een kaartje voor de wind van morgen. Tot morgenochtend. En voor alle andere kite kings het wordt morgen een top dag die mag je niet missen. dus wees verstandig neem vrij of meld je ziek.
|
|
|
So_Surreal
|
Nou, het concert van Anouk van vanavond waar ik met mijn vriendin heen zou gaan gaat opeens niet door, dus ik kan vroeg mijn bed uit om daar vroeg te zijn
|
|
|
|