|
|
BaSS
|
Dank Herman, jij veel plezier op Bonaire man! Wordt volgens mij een topdag morgen John, tot morgen! Voor mij eerst ff langs vd Berg... m'n schoentjes zijn ergens gedurende de zomer verdwenen
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Hey Herman, veel plezier op Bonaire. Daar is het in ieder geval wel warm.
Wekker is gezet om half 7 morgen, plan is om 8 uur op Schellie te zijn!
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Hey Herman, veel plezier op Bonaire. Daar is het in ieder geval wel warm.
Wekker is gezet om half 7 morgen, plan is om 8 uur op Schellie te zijn!
Ooh sorry voor de PM, zie je bericht nu pas Ik ben er morgen ook tussen 8 en half 9, fijn als er dan ook andere zijn Kan nu al niet wachten na 3 weken niet gekite te hebben, en waarschijnlijk nog veel ruimte op het water ook zo op een doordeweekse dag 's ochtends vroeg
|
|
|
|
|
|
|
TBK
|
Done !
|
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Ruk wind vandaag ! Letterlijk en figuurlijk. Op wijdenes gemiddeld 12 knopen en uitschieters naar 20. Moet je wel een heel flexibel low-high end in je kite hebben. Ga toch maar naar mn werk.
|
|
|
|
BaSS
|
hop hop het automobiel in, op 10 min ziet het er strak uit hoor!
|
|
|
GetHigh
|
is er nog iemand die een live up date kan geven van schellinkhout? Is het te doen met 9m (75kg)? Op de webcam van Wijk zijn er weinig kiters te zien....
|
|
|
Boudewijn
|
is er nog iemand die een live up date kan geven van schellinkhout? Is het te doen met 9m (75kg)? Op de webcam van Wijk zijn er weinig kiters te zien....
live update, het waait van de planeten. Min 30 knopen met uitschieters naar 40. Mijn 7 meter was in de lucht en voor mij was t niet meer fijn varen.
|
|
|
BaSS
|
Ik ben er ook inmiddels, minimaal 30 knopen ja, ietswat veel voor mn 8... Ben je er nog boudewijn?
|
|
|
GetHigh
|
Prima, thx voor de up date.. gaat hem niet worden dan .... misschien eind van de dag....mmmmm
|
|
|
|
Boudewijn
|
Ik ben er ook inmiddels, minimaal 30 knopen ja, ietswat veel voor mn 8... Ben je er nog boudewijn?
Nope, ik zit alweer op het werk. Zaterdag en zondag weer het water op maar.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net weer terug van Schell....ongeveer ruim een uurtje gevaren ....vond het niet top... Harde vlagen....35+ het ging wel weer hoog . moet zo ook weer werken. Het water is ook weer erg laag (winterpeil) dus een beetje opletten met landen..
|
|
|
|