Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Ik ben maar een paar uurtjes bij Wijk aan zee, waarschijnlijk krijg ik het wel koud op een gegeven moment. het ziet er mooi uit! Er zijn nu 12 kiters op het water bij de bunker en zo'n 16 bij de pier.
|
|
|
|
ditispablo
|
M'n voet pads weer gesloopt maar Johan haalde nog een mooi setje uit het rommmelhok bij vdBerg, top service ! Lekker gevaren met 8, wel hard en wat vlagerig vroeg op de dag, lijkt nu beter !
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Niet koud, echt een groot verschil met ijsselmeer .... prachtige dag. Leuk om helemaal heen en weer te varen, vlak langs de kust, van wijk a z dorp tot pier en terug :-) Prima wind voor de 9 .... jammer want ik wil weleens m'n 6 uitproberen.
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Vanmorgen een uurtje gevaren van 8:30 tot 9:30 ongeveer, met de 10. Maar die was toch even te groot had ik het idee. Had alleen niet genoeg tijd om de 7 nog op te pompen. Wel lekker, met zijn 3en op het water in plaats van de 75 kiters die er normaal op Schellinkhout zijn
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Vanmorgen een uurtje gevaren van 8:30 tot 9:30 ongeveer, met de 10. Maar die was toch even te groot had ik het idee. Had alleen niet genoeg tijd om de 7 nog op te pompen. Wel lekker, met zijn 3en op het water in plaats van de 75 kiters die er normaal op Schellinkhout zijn Zei nog dat je de 7 ipv de 10 kon oppompen he. Stond een aardige woei, een 7 vaart dan ook een stuk beter als een max gedepowerde 10.
|
|
|
So_Surreal
|
Vanmorgen een uurtje gevaren van 8:30 tot 9:30 ongeveer, met de 10. Maar die was toch even te groot had ik het idee. Had alleen niet genoeg tijd om de 7 nog op te pompen. Wel lekker, met zijn 3en op het water in plaats van de 75 kiters die er normaal op Schellinkhout zijn Zei nog dat je de 7 ipv de 10 kon oppompen he. Stond een aardige woei, een 7 vaart dan ook een stuk beter als een max gedepowerde 10. Ja had ik eigenlijk ook moeten doen. Ik dacht dat het nog wel mee zou vallen omdat ik hem helemaal depowered zou staan, en hij trok ook nog eerder aan dan de voorspellingen Jij nog lekker gevaren vandaag ?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hij was vanmiddag toppie op Schel. Toen ik aankwam de 7m gepakt en ruim een half uur gevaren. Toen was het nog erg vlagerig. Daarna de 9m opgepompt en werd de wind stukken beter. Wat een heerlijke sessie uiteindelijk zeg. Was ook weer gezellie met een hoop bekenden. Bas en ik gingen als laatste weg en hebben lekker het licht uitgedaan. Wel met ouwehoeren dan, maar toch..... Board-offs lopen ook nog wel redelijk met schoentjes aan dus we gaan in de winter gewoon door met oefenen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wijk piertje was mooi, lekker gekite met de 9 vanaf 16:45... motten ook mensen zijn die werken en jullie pensioen betalen
|
|
|
BaSS
|
Nou waar zal ik beginnen met bedanken ? hahah @Haring bedankt voor het water opsturen, bleek toch best te gaan eigenlijk al vond ik het aan het begin van de middag echt nog wel pittig met mn 8m - vreselijke killerwoeivlagen!! @Ride+TheLittleMan bedankt voor het mij helpen veilig naar de kant te komen nadat ik aan het einde van de dag bij een sprong mn kite binnenstebuiten aantrof. (John mn board naar de kant, Patrick mn kite vastgehouden zodat ik mn lijnen veilig kon oprollen... helemaal top heren, als ik jullie ooit kan redden en ik heb het niet al te druk, laat het maar weten he? ) 30 minuten later ging de wind *klik* van 25 knoopjes naar 12 en was hij op..... Super dag, droogpak (en nieuwe schoentjes) is nu officieel getest en droog bevonden met als bijkomend voordeel aan het einde van de dag geen stijve spieren (want alles blijft hele dag warm). En nee het is geen kerstpak Richard, die muts is helemaal in de mode
|
|
|
mikey1991
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
heb ook nog even gevaren vanaf half 6 met mijn nobile 7m t555 ging redelijk . Misschien had mijn 50 fifty nobile wat beter gegaan. tot snel maar weer morgen ochtend maar weer te kitesurfen staat weer een lekker vlaagje wie gaat nog meer en waar ?...
|
|
|
KappuhH
|
Wat is de beste spot in NH voor morgenvroeg? Schellinkhout?
|
|
|
So_Surreal
|
Wat is de beste spot in NH voor morgenvroeg? Schellinkhout?
Ja inderdaad Kan je niet mijn gerepareerde 12 meter meteen meenemen ? Ik woon daar 5 minuten vandaan Edit: zie dat de voorspelling gewijzigd is, tot 13:00 is hij te veel oost geloof ik. Daarna draait hij naar zuid-west was perfect voor Schellinkhout is.
|
|
|
KappuhH
|
Die ligt niet bij mij helaas, woon momenteel in A'foort namelijk.
Wat is dan de spot voor zuidoost? Want smorgens is er de meeste wind...
|
|
|
tgroot
|
ik verwacht enkhuizen
|
|
|
|
Giertje
|
Ik denk dat het Enkhuizen gaat worden met deze windrichting.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik denk ...Z/ZO .....Schellinkhout de windvoorspellingen voor morgen is weer wat naar beneden bijgesteld maar zondag ziet er nog steeds goed uit.. Hier het plaatjes voor morgen en zondag
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
tja, lastig. Zit ook aan Edam te denken voor morgenvroeg. Maar 12 knopen.... Denk zondagmorgen ZW leuker is op Schellinkhout. Kijk zaterdagmorgen nog wel ff
|
|
|
|
BaSS
|
*kijkt uit naar weer es lekker cruisen met de 17m*
|
|
|
|