|
|
|
|
Giertje
|
Peter wat ziet het er toch allemaal geweldig uit. Geniet er nog maar even van voordat je weer de regen en de kou in duikt. Het is een stuk stiller op het forum als je op vakantie bent We missen je man.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Lekker weer hoor Peet. Blij dat je straks weer terug bent. Tenminste weer wat gesprekken op niveau De heren met een ozone edge zijn die er morgenochtend weer? Morgenochtend sla ik over Gerrit. Kan maar uurtje varen en de voorspellingen zijn nou niet echt heel geweldig om daarvoor te rijden en een uurtje te knallen. Donderdagochtend weer en vrijdag de hele dag. Wie kent deze mannen??? En natuurlijk Herman die vandaag zijn eerste board-off aan het oefenen was. Toppie hoor
|
|
|
BaSS
|
Ik deed daar een bijna volledige "bril off" ! Mooie board-off (en foto's!) Herman en nog bedankt voor het lenen van je boardje, vaart helemaal te gek zo'n Trax. Was weer een topdag heren en zowaar veel gekite zelfs Geniet er nog van daar in Brasil Peter, de temperatuur gaat nu toch echt omlaag hier...!
|
|
|
|
|
BaSS
|
Ik zal ook mn camera eens meenemen Herman.. heb wel niet zulke mooie objectieven als John, maar echt veel knapper worden we daar toch ook weer niet van. Werkze morgen!
Was al aan het kijken naar een Trax.. vd Berg biedt ze al aan... weet niet of het carbon daadwerkelijk iets zal uitmaken... maarja.. je kan het maar eenmaal uitgeven... ff rondkijken.
@RobK OMG Wat een golven!!! hahaha! niet normaal he...
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Goedemorgen allemaal,
Zal mij zelf eerst even voorstellen, mijn naam is Mark en woon in Hoorn. Na jaren te hebben ge windsurfed nu na een paar lesjes kitesurfen helemaal overgestapt. Heb een 12 m2 naish Helix en een 10m2 North Neo. Afgelopen zaterdag rond 3 uur voor het eerst zonder instructeur aan de slag gegaan in Schellinkhout. Met de 10 ging het toen wel lekker! Gaat er vandaag nog iemand naar Schellinkhout? De voorspellingen zijn niet super op Windfinder. Heb een 10 en een 12 m2, kan ik daar nog wat mee vanmiddag. Ben een beginner dus ben voornamelijk bezig met starten....
|
|
|
|
GetHigh
|
Gaan er nog mensen richting Wijk? Ik was zelf van plan uurtje of 11 richting wijk te gaan, met de 12m moet het toch lukken!? I hope so...
|
|
|
Repete
|
Straks ff naar IJmuiden met de 11m2
|
|
|
the coon
|
Hier zijn er al en paar bezig op zandvoort Zie eentje met en 11m2 volgens mij Is dat niet iets te groot? Heerlijk zonnetje erbij:)
|
|
|
Repete
|
Wind wordt eerder minder dan meer in de loop vd dag en kan hem houden tot 25kn.
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Vanmiddag kan je prima oefenen met een 12m.
Thanx dan ga ik het proberen!
|
|
|
mikey1991
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Gaan er morgen nog mensen te kitesurfe ? Ik denk aan wijk aan zee als de wind goed staat !!! Ga rond half 1 a 1 uur weg van het werk
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Goedemorgen allemaal,
Zal mij zelf eerst even voorstellen, mijn naam is Mark en woon in Hoorn. Na jaren te hebben ge windsurfed nu na een paar lesjes kitesurfen helemaal overgestapt. Heb een 12 m2 naish Helix en een 10m2 North Neo. Afgelopen zaterdag rond 3 uur voor het eerst zonder instructeur aan de slag gegaan in Schellinkhout. Met de 10 ging het toen wel lekker! Gaat er vandaag nog iemand naar Schellinkhout? De voorspellingen zijn niet super op Windfinder. Heb een 10 en een 12 m2, kan ik daar nog wat mee vanmiddag. Ben een beginner dus ben voornamelijk bezig met starten....
Gezellig, nog een kiter uit Hoorn Ik ga zaterdag weer even denk ik, nu al zin in
|
|
|
Giertje
|
Geen spijt van het bezoekje aan Schell vandaag. Goed kunnen varen met de egde 10. Voor morgen ziet het er ook goed uit, wel wat regen voorspeld maar, nat worden we toch.
|
|
|
GetHigh
|
Toch nog even kunnen kiten op Wijk , zelfs met de 9m . Was er van 12.00 tot 14.00 daarna werd de wind minder, 12m had ook nog prima gegaan. Maar wat een bakken met golven zeg ! al met al weer lekker gespeeld in de golven. Ik moet ook nog even een kiter (weet niet hoe die heet, maar leest dit misschien) bedanken, omdat ie zo vriendelijk was om mijn boardje uit de zee te vissen. Thx. Je kite laten crashen in zee is niet handig! kite draait een paar keer vreemd en al je lijnen zijn gekruist... latersssss....
|
|
|
@LaurenS
|
Beland in koemboek, eerst peewee gedag gezegd in wintown en toen door naar Cauipi.. kite van Tobie opgelaten...prototype 18 meter met 24 knopen Toen kon de show beginnen.. waanzinnig . Op een gegeven moment kwam ie langs ons tafeltje al darkslidend over het zand langs, schrok me de t*ring. Helaas geen fototoestel bij me op dat moment!!! Wat een mafkeezzzz
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Morgen richting Schellinkhout in de morgen, wie gaat er nog meer? Net terug van het zonnige en windloze Kos en gelukkig weer terug in ons koude windvolle kikkerlandje! Godver Herman en Bas, als ik zo die fotos bekijk van jullie doet het me denken aan een stel superhelden in de trant van Batman and Robin of the avengers.
|
|
|