Die meiden lagen er echt wel Ries, maar jij zal wel weer aan het downwinderen geweest zijn. Of je hebt ze gewoon niet gezien. Vielen ook niet op hoor.
Morgen eerst even wat klussen thuis en dan off to Medemblik. Als het echt voldoende waait ga ik misschien wel naar Muiderberg, maar Medemblik is eerste keus. Lekker middaggie knallen.
vanochtend op schellinkhout gestaan met 12-14 knopen. Kon geen hoogte houden, wel mooi unhooked voor het eerste kunnen oefenen.
Allemaal een dikke faalsessie dus en het mooiste was toen ik moest inpakken om een schoolles te halen, pikte de wind op met een knoop op 5. De les bleek achteraf niet eens door te gaan
In de tussentijd even de movie van deze topsessie jongens! Pas op, deze video bevat extreme unhooked actie!! Dont try this at home Vergeet hem niet op Ful HD en Groot scherm te zetten!!!
Bedankt voor je feedback. Ik neem aan dat je het Vertical Video Syndrome in relatie brengt met de zojuist gepubliceerde productie (nu al #1 Box Office). Wij stellen het altijd op prijs wanneer viewers de moeite nemen zich te buigen over het item continue verbetering. Ik heb dit onderwerp dan ook als eerste agendapunt neergezet voor de volgende vergadering. Het team zal er alles aan doen om voor de sequel dit symptoom te bestrijden.
Groeten,
Niall B. Productions
UPDATE: Ik wil de notulen met je delen van de in voorgaand bericht genoemde vergadering. Het heeft voor nogal wat opschudding gezorgd. Unaniem is besloten om de cameramannen betrokken bij deze productie te ontheffen van hun functie. Voor de editors is het gebleven bij een waarschuwing. De Raad van Bestuur heeft per direct een nieuwe voorzitter aangewezen.
Hierbij wil ik je nogmaals bedanken voor jouw feedback. Wij hopen dat wij je in de toekomst kunnen blijven zien terugkomen.
Bedankt voor je feedback. Ik neem aan dat je het Vertical Video Syndrome in relatie brengt met de zojuist gepubliceerde productie (nu al #1 Box Office). Wij stellen het altijd op prijs wanneer viewers de moeite nemen zich te buigen over het item continue verbetering. Ik heb dit onderwerp dan ook als eerste agendapunt neergezet voor de volgende vergadering. Het team zal er alles aan doen om voor de sequel dit symptoom te bestrijden.
Groeten,
Niall B. Productions
UPDATE: Ik wil de notulen met je delen van de in voorgaand bericht genoemde vergadering. Het heeft voor nogal wat opschudding gezorgd. Unaniem is besloten om de cameramannen betrokken bij deze productie te ontheffen van hun functie. Voor de editors is het gebleven bij een waarschuwing. De Raad van Bestuur heeft per direct een nieuwe voorzitter aangewezen.
Hierbij wil ik je nogmaals bedanken voor jouw feedback. Wij hopen dat wij je in de toekomst kunnen blijven zien terugkomen.
Lachen Boudewijn. Denk dat die sponsers er wel gaan komen.
Voor vandaag weet ik het nog niet. Varen kunnen we wel, maar echt een topwindje wordt er jou ook weer niet voorspeld. Heb hier ook nog een hoop te doen dus keuzes, keuzes, keuzes. Ga eerst wel even klussen en kijk het dan nog even aan of ik nog ga.
Ik verwacht er niet veel meer van voor vandaag, iig niet voor muiderberg en ik heb geen zin om 70 km te gaan rijden voor een koude sessie zonder veel wind.