Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zou het niet komen doordat er op zee golven en stroming aanwezig is, denk dat de wind niet veel scheelde. Heb overigens lekker gevaren van 11 tot drie.....maar had het wat harder verwacht : D En zo is dat het was weer gezellie en nog op tv he Peter
|
|
|
|
audi
|
Wil je niet naar schel ik ben niet z'n zoutwater matroos
|
|
|
|
audi
|
Ik kan om 9 uur op schel zijn
|
|
|
Thierry
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik ben er ook!
altijd in de buurt van rotterdam gevaren, maar woon sinds kort in adam. mooi om ook met een paar andere gasten te varen!
|
|
|
|
audi
|
Volgens mij waait het dus ga zo eten en sullen in de auto gooien en op naar schel
|
|
|
the littleman
|
Volgens de windmeter berkhout 17 om 21. Gaan we gaan?
|
|
|
|
|
audi
|
OK
|
|
|
hendrix
Geen avatar
|
Oye! Wil ook wel uurtje varen.. Is schel wel een goed idee? Volgens mij veel te veel west in de wind, waardoor hij te vlagerig wordt. Laat ff weten hoe het is als jullie ter plaatsen zijn..
|
|
|
|
audi
|
Ja Ries dat had je niet verwacht van z' n oude man. Verder was het niet veel maar toch weer een uurtje van huis geweest
|
|
|
KiteFEEL
|
Vandaag maar even gekozen voor een tourtje op het Flyboard. Lekker van Wijk bunker naar de pier, om vanuit daar een retourtje Castricum te doen. Wat een heerlijk weer en prima wind gehad!
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Vandaag maar even gekozen voor een tourtje op het Flyboard. Lekker van Wijk bunker naar de pier, om vanuit daar een retourtje Castricum te doen. Wat een heerlijk weer en prima wind gehad!
Toffe foto's Is dat een beetje te doen, als je een beetje kan kiten ? En hoe hou/loop je hoogte met zo'n flyboard, of kan je alleen maar downwind ?
|
|
|
KiteFEEL
|
Dankje! Het is niet zo moeilijk hoor. Kitesurfen is lastiger te leren. Je kunt nog veel meer hoogte lopen dan met kitesurfen, omdat je minder weerstand hebt en scherper er tegenin kunt sturen. Je moet er alleen rekening mee houden dat het aankanten en draaien echt wel anders is met wielen dan met een kiteboard in het water. Ook springen is lastiger, omdat je niet zo mooi kunt aankanten. Dus je moet meer uit je vlieger halen dan met kitesurfen.
Verder is het heerlijk, want je blijft lekker droog en kunt met westenwind de hele kust langs! Oja, en je hebt aanzienlijk minder wind nodig dan op het water.
Succes!
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Teigert heeft ook weer een nieuw pakkie gescoort voor een wel heeeeel errruuuug mooi prijsje. De oude (rechts) gebruik ik sinds nov. 2006 en heeft al heel wat moeten doorstaan maar ziet er nog tiptop uit. Bewijst maar weer dat OR goeie pakkies maakt Thanks to Barry van Stormchaser.
|
|
|
@LaurenS
|
De oude (rechts) gebruik ik sinds nov. 2006 en heeft al heel wat moeten doorstaan maar ziet er nog tiptop uit. Ik vind die rechter uit 2006 er beter uitzien dan die nieuwe (liks) die je hebt gekocht…of ligt het aan mij Kan begrijpen dat je hem voor een zacht prijsje hebt geregeld
|
|
|
|
Teigetje
|
Die oude (rechts) is van een heel ander soort wat minder ademend materiaal en ziet er voor het oog kwa kleur beter uit. De nieuwe (links) is van ongeveer hetzelfde materiaal als de Soul en ziet er wat valer uit. Er moeten nu even nieuwe seals in en dan kan ik weer een jaartje of wat vooruit.
|
|
|