|
kiteruitschell
Geen avatar
|
2 laatste dagen hier top gevaren met mijn 11 wind tussen de 18 en 25 knopen.lekker hoog gesprongen , wat voor de rest niemand doet hier . Morgen weer back home . Maandag maar de kleine kitemaatjes weer uit de tas halen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Henk ..aan alles komt een eind ...geniet er nog maar een dagje van hier is het weer koud en regenachtig...maar wel een krachtige wind. @ Peter ..morgen wel van de partij of moet je weer werken.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo was weer lekker op schellie weer met de 9, maar had beter de 7 kunnen nemen. niet druk, wel wat frisser als vrijdag
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zp zeg dat ging weer lekker vanmiddag, top gekite met de 7 af en toe een beetje regen maar dat kan de pret niet drukken. Was nog zo lekker in den kitesfeer in de auto dat ik me afslag vergat en 30km mocht omrijden Morgen weer presentaaa
|
|
|
|
DM2008
|
Vond het niet warm op Schel voor ik begon,maar -op handen en voeten na- kreeg het snel warm. Lekker windje, weinig mensen op het water, dikke prima!
Morgen WaZ
|
|
|
Tim_GTS5
|
Best vlagerig op schel , eerst met de 9 naar het haventje en toen ff met de 7 al was er toch ff te weinig wind voor de 7 .
|
|
|
@LaurenS
|
IJmuiden of schell,uurtje of 11…Bij meer west wellicht Wijk…laterzzzz :-)
|
|
|
the littleman
|
Lekker naar schell Rond de 40 knp vind ik genoeg En volgens de wind meters is de wind ZZW
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Schel maar weer doen zee is teveel zuid
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Haha dat is net als kiten ook topsport toch ? Gisteren was lekker op Schel trouwes, weer veel bekende en zelfs Teigetje mogen ontmoeten Vandaag sla ik over, veel studeren en een beetje voetbal kijken.
|
|
|
|
zwafra
|
Ik ben er ook weer bij vandaag ...even een bakkie koffie en dan weer richting Schellie ..
|
|
|
manrot
|
zo halverwege de haring rituelen en dan hop hop naar Schellie... ff de spierpijn van de afgelopen 2 dagen er uit kiten
|
|
|
Teigetje
|
Ik ben er ook weer bij vandaag ...even een bakkie koffie en dan weer richting Schellie Tot zo
|
|
|
zwafra
|
Zo..dat was weer eens een hevig dagje ...vol gepowerd met mijn7 mtr . En ook weer eens serious hoog gesprongen.. Jammer dat het ook hard begon te regenen.. Was toch weer gezellig druk ongeveer zo, n 20 kiters op het water..
|
|
|
manrot
|
ja hij was erg erg lekker, toch weer met de 9M en vandaag ging ie erg lekker. wel zwaar gedepowerd, maar heerlijk gevaren. morgen weer???
|
|
|
@LaurenS
|
Om echt heel eerlijk te zijn vond ik schell te vlagerig Dus maar soso gevaren.. was best serieus koud trouwens met die regenbui
|
|
|
Julesz
Geen avatar
|
als noob tussen de schellinkhout pro's gekite vandaag. prima sessie met mijn 8, lekker veel gevallen om toeside uit te proberen
|
|
|
DM2008
|
Met 4 man op het water bij IJmuiden, was een pittige overpowered sessie met de 8. Vrij vlagerig ook, en rommelgolven vanwege Zuid. Board nog ff kwijt en kwam na 5x heen en weer draggen vrijwel niet dichterbij... Gelukkig lag'ie een uurtje later op 20 meter van de pier op het strand. Waar varen we morgen ?
|
|
|
Teigetje
|
Was weer een topmiddag eerst de highend van de tien even opgezocht Daarna toch de 7 maar gepakt heerlijk gespeeld achterin met de golfjes en lekker hoog de lucht in En natuurlijk prachtig weer een heerlijk zonnetje ben weer lekker bijgekleurd Het was overal vlagerig Pe
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vandaag de 7m zeekoe voor het eerst gevaren, dat wende snel en kon best vaak over het dorp heen kijken . Lekker veel power er in ook dus helemaal goed, moest helaas wel snel weg. Verder viel me op dat er veel beginners waren, prima hoor dat die ook willen oefenen maar doe dat dan op een dag dat de vlagen niet richting de 40kn gaan. In het begin was ik met redelijk wat ervaring met m'n 9m gewoon overpowered en zag ik beginners met de handjes aan de uiteinden van de bar op het strand gelift worden (ook met een 9m). Zeg ik, trek je safety, doet ie niks, uiteindelijk maar naar hem toe gerend en zelf dat ding getrokken. Het is blijkbaar ook een sport om als beginner vlak voor de dijk je kite op te laten, lekker in het natte gras waar je ook nog een mooie updraft over de dijk hebt, zag ook nog een kite in een boom. Typisch schellie dus Oja, Frank, sorry dat ik m'n kite bijna in je jaste, dat loopje ging niet helemaal goed
|
|
|