|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Altijd top sessies bij haringhai .windje was lekker maar had wat harder gemogen voor de 9.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Ik weet al wat ik verkeerd deed met het springen. Bij het sturen richting 12/1 uur trok ik mijn bar al in, in plaats van dat pas te doen wanneer de kite op 12 uur stond. Hopelijk met kerst tussen het studeren en gourmetten door nog even verder oefenen En je laat je edge schieten zodra je de kite omhoog stuurt edit: oops al gepost zo te zien het was echt een topsessie voor mij vandaag. 540s die gemakkelijk lukte, toeside goed hoogte kunnen houden en nosegrab backroll transition hoopertroopers!
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Waar morgen mannen? Dikke bakken on the way... 7 meter uitlaten!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja Erwin waar hang je uit Slufter was gaaf met een zootje megaloops eind van de middag, knallen met de 7 tegen de stopper
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Klinkt goed Tim, m´n hele lijf doet pijn vandaag dus eigenlijk maar goed, zo´n rustdagje . Na de kerst lekker wat dagen de tijd om flink te knallen dus hopen op wind
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik weet al wat ik verkeerd deed met het springen. Bij het sturen richting 12/1 uur trok ik mijn bar al in, in plaats van dat pas te doen wanneer de kite op 12 uur stond. Hopelijk met kerst tussen het studeren en gourmetten door nog even verder oefenen En je laat je edge schieten zodra je de kite omhoog stuurt edit: oops al gepost zo te zien het was echt een topsessie voor mij vandaag. 540s die gemakkelijk lukte, toeside goed hoogte kunnen houden en nosegrab backroll transition hoopertroopers! Thanks voor de tips hier heb ik wat aan ! Lekker windje op het moment http://www.weer.nl/10-minuten-waarnemingen/obsid/6248.html
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Jaja, komt allemaal goed mannen. Effe werk afgemaakt nu 2 weken vrij. Na de kerstdagen weer present.
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nou have fun dan he hou er effe rekening mee dat het nu supervlagerig is. Ik wacht het nog even af
|
|
|
@LaurenS
|
Ik wacht het nog even af Niet te lang he, om 13:00 uur komt er een zoot regen ,ik bedank Fijne kerstdagen iedereen en tot vrijdag maar weer
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Denk dat je gelijk heb Pe, en een paar lichaamsdelen kunnen wel wat rust gebruiken Dus mannen en vrouwen bij deze, allemaal een fijne Kerst
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
net de voorspelling bekeken, en voor mij te vlagerig, 21-35 knopen vanmiddag volgens windguru.... ik sla ook over, ff de spieren rust geven. iedereen fijne dagen, en maak er wat moois van
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Topknalsessie gehad van 11.30 tot 13.30.geen moeite met de 7 wel hard en hoog af en toe
|
|
|
|
|
|