Heeft iemand zijn hoed donderdag voor die buien op schellinkhout verloren, ik heb er een op de parkeerplaats gevonden . Ik was ook in de schuur bezig en kwam daar schoenen tegen die ik jaren geleden op schellinkhout heb gevonden. Komen deze iemand bekend voor of kan er iemand gebruik van maken? Maat 43
Nee Henk ...geen Naish .....maar weer Ozone. Ben overgens net weer terug van Edam maar het was/is niets... Misschien morgenochtend dan maar met W/ZW op Schell..
Vanmorgen was Edam 13 tot 15 knp. Top lesgeef windje. Om 12 uur kakte hij volledig in.. Om 14 uur kwam hij terug en kon er relaxt gevaren worden met de 15 meters en twintips. Lekker vlak water. Wel jammer van de waterplantjes. Morgen maar weer eens een dagje op Schell.
Net weer terug van Schell..ik was er al om een uurtje of 10.00 maar de wind was te weinig om te kunnen kiten...toen maar even lekker in het zonnetje zitten wachten . En om een uurtje of 11.15 ging hij lekker aan , toen even goed de nieuwe Edge kunnen testen.....en het is weer een topkite trekt je lekker omhoog en vaart nog wat stabieler dan de vorige uitvoering...
Niks te klagen vandaag Frank! Zag er weer relaxt uit. Maar wat wil je met een lekker windje, warm weer en pislauw water! Wel even wennen geen rode Edge meer in de lucht.
Lekker hoor! Ik had s´morgens ook nog even wind voor les, maar hij zakte daarna wel flink in. S´middags onverwachts dus toch nog weer wat wind dus... Ik ben blij dat jij er dan nog even gebruik van hebt kunnen maken:)!
Zo hij is weer terug van vakantie! In de af gelopen drie weken toch nog 9 x goed kunnen kiten. even een vraagje Richard bij die 2 man die aan het kiten waren op Andijk zit jij daar ook bij? En Zwafra bevallen de nieuwe kites? Komt er nog een testverslag?
JA JA er staat weer eens wind!! Dit wordt weer eens een sessie! ben aan het twijfelen binnenwater of castricum aan zee? Vlgs mij veel stroming en noorder wind dus niet echt lekker varen.