|
pewpew
|
anders naar wijk, daar wil het meestal wel wat harder waaien
|
|
|
|
pewpew
|
dan maar morgen
|
|
|
thelastV8
|
Vanavond maar ff proberen bij wijk aan zee met de 12
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Niks in het hoekje oefenen hoor!!! Dan hebben wij helemaal nergens meer een plekkie om normaal te kunnen varen. Ha Flyinghigh! Welk hoekje mag ik dan oefenen? Vorige keer toen ik er was was ik helemaal naar achteren door gelopen zo diep mogelijk het water in waterstarts oefenen, maar beetje weinig wind. Morgen ziet er beter uit net paar knoopen meer. Kan er echter pas om 14.30 zijn. Ik heb een gele/groene cabrinha vector 2014 - 9 meter en een impactvestje aan. en hopelijk morgen schoentjes ivm. sneeen in voet.
|
|
|
|
Giertje
|
Richard proficiat met je nieuwe kites. Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen 30 procent korting bij van de Berg! Wat heb jij met die Erik. Heerlijk gevaren vanmiddag met de 10.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben vanmiddag toch maar weer even naar Schellinkhout geweest en best goed met mijn 9 mtr kunnen varen..... Richard, heeft toch maar weer een nieuwe set Ozone Edge gekocht uiteraart in de kleur zwart heeft een wereld deal met van Berg gemaakt (bikkelharde onderhandelaar) en hij heeft er zelfs een pomp erbij gekregen. Morgenochtend weer om een uurtje of 11.00 naar Schell... See you..
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Ja dat was niet helemaal voor niets. Maar tussen de vlagen door was het minimaal maar vaarbaar. Denk dat ik ook maar eens ga kijken voor een edge. Als ik zag hoe makkelijk jullie nog aan het varen waren.....
|
|
|
flipse
Geen avatar
|
Aaahhhh, zat de hele middag te twijfelen om naar Schellinhout te gaan en uiteindelijk gaan golfsurfen bij Wijk. Had dus beter kunnen gaan kiten.... Morgenmiddag dan maar
|
|
|
KiteFEEL
|
Heeeh echt?! Haring aan de nieuwe Edge?! Ik dacht hem al te zien. Was weer een toppertje vandaag. Vanmorgen waren we alleen op het water met lesgeven en in de middag waren er toch nog een paar wakker geworden. Ondanks dat de wind in fases kwam, was het toch wel weer eens heerlijk om een zonnetje te hebben en een wzw hoek! Morgen uiteraard weer de hele dag van de partij. Hopelijk valt het eens mee met de buien. Seeyou!
|
|
|
|
Langbeest
|
Was weer goed om te zien Richard, veel plezier ermee. Prima les windje vanmiddag, Sas maakte heel wat meters. Alleen dat hoogte lopen, das effe lastig.
|
|
|
BaSS
|
@Herman, luister de laatste keer was jij er niet en toen heb ik heus echtwaar gekite, mocht het niet lukken wanneer jij er bent... dan moeten we toch misschien apart gaan varen. Het is niet anders... Ff het windje checken voor morgen....! Hmm... bah.. weer bakken met regen voor morgen... Gelijk uitgeprobeerd en dankzij de gouwe tip van Frank vaarden ze gelijk als de bliksum Cool ThumpsUp eh.. eerst oppompen?
|
|
|
PeeWee
|
Jij grappenmaker Bas jij Morgenochtend naar Zee? Strapless in de golfjes. Alleen de verwachte regen is Nog kitekings die kant op? See joes
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik had eerst vrij morgen, maar ze kunnen geloof ik echt niet zonder me of zo, aangezien ik plotseling weer moest werken. Wilde lekker kiten, maar als ik nu net zo die voorspellingen zie met al die regen, vind ik het ook wel best. Ik hoop voor jullie dat het een beetje meevalt morgen met die neerslag. Have fun mannen Misschien dat ik de spullen in de auto gooi en na het werk nog effies kom, maar dat zie ik nog wel.
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ziet er weer beroerd uit, zo met je gat net boven het wTer in de hangmat. Pfff Blij dat jij het voor ons doet hoor Peet. Moet er niet aan denken om daar te liggen en laat staan te kiten Leven is idd K#T, zeker dat van jou . Hang in there.
|
|
|
TBK
|
Weinig wind zeker, dia hangmatjes hangen wel erg stil ! Have fun Peet , ziet er goed uit ! Blijf nog maar lekker ff in Brasil het is toch K@TWEER hier.
|
|
|
|
pewpew
|
Hier een updaten van schel. Het regent maar het lijkt op te klaren in de verte
|
|
|