|
Haring High Richardt
|
Ben wel vrij maar mot op tijd weer terug voor feesie schoonouders, 55 jaar getrouwd, ,
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zondag IJmuiden, zonnetje erbij helemaal prima!
Zon ? Achter de wolken ja
|
|
|
@LaurenS
|
Zon ? Achter de wolken ja Assijseiker no 2 is opgestaan
|
|
|
Haring High Richardt
|
Assijseiker no 2 is opgestaan Tis een zekte, wordt toch niet besmettelijk he ?? Lekker in de regen met 5 graden Ik blijf lekker thuis en azijnzijker 3 is er ook al, die ziet 3 dagen van te voren al regen en die dag hebben we heerlijk gevaren op Wijk in een zonnetje vorige week zaterdag Bij the way wie is nr 1 ook al weer??? woont hier vlakbij toch ???
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
mot op tijd weer terug voor feesie schoonouders, 55 jaar getrouwd Op zondag Tsjonge jonge mot ie niet koken, handballen kijken, pingponguh, boodschappuh doen, mot ie op tijd trug voor feesie Tis weer lekker bijgesteld
|
|
|
audi
|
Ja Ries ook ik maak wel eens fouten. Het komt door al die moeilijke kleuren plaatjes die er steeds weer anders uit zien. Maar ik zal de volgende keer beter naar de oude mannen luisteren.
|
|
|
@LaurenS
|
Tis weer lekker bijgesteld tja jammer
|
|
|
Giertje
|
WATJES WATJES! Ja wat zijn wij een watjes. Ik ben vanmiddag in Volendam naar het NK ijszwemmen wezen kijken. De temperatuur van het water was 3 graden. Een vrouw legde een afstand af van 1600 meter een een man zwom 1000 meter, nog een aantal zwemmers startten op de 450 meter en een groot aantal op de 50 meter. Bruuuuuuuuuuuuuu.
|
|
|
|
RdB
|
Iemand Zandmotor om 14:00 ?
|
|
|
PeeWee
|
En Giertje, gewoon in zwembroek of badpak, niks wetsuit .
|
|
|
|
|
|
DM2008
|
Zaterdagmiddag volgens Tobias!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Volgens mij zondag..
|
|
|
mocem
|
UPS is onderweg met de C4 uit Duitsland misschien is die op tijd.
|
|
|
|
DM2008
|
Weatherpro geeft Noord 24 op zondag, Surfweer zaterdagmiddag en zondagochtend. We gaan het zien!
Wil in elk geval varen!!!
|
|
|
thelastV8
|
Nog Medemblik iemand? Ik ga denk straks even kijken met de flysurfer.
|
|
|
|
thelastV8
|
Ik moet weer ff varen ... zonnetje warmt hopelijk nog wel een beetje op.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Denk er om dat je savety niet bevriest Moeten nog wel een paar knoopies bij hoor Peter voor Zondag
|
|
|