Menno82
|
Ik ben wel van plan om is op schell te gaan kijken.
|
|
|
Gerwinnaar
Geen avatar
|
Ik kan er om 13:00 zijn, komt dat een van jullie ook uit? Mochten jullie een andere tijd willen gaan hoor ik het graag dan kom ik dan, ik kan alleen niet te laat want ik moet een uurtje rijden.
|
|
|
Langbeest
|
Wordt het morgen wel wat???
|
|
|
|
Gerwinnaar
Geen avatar
|
Hmm als er twijfel is denk ik niet dat ik ga. Ik moet een stuk rijden en ben er nog nooit geweest, dus dan ga ik er van uit dat jullie dat beter kunnen inschatten.
|
|
|
@LaurenS
|
Wordt het morgen wel wat???
Ja wel wind met een zoot takkeregen,ik haak af
|
|
|
Giertje
|
Je moet gewoon zorgen dar je er vroeg bij bent.
|
|
|
|
Menno82
|
Ja rond 12:30 ben ik er.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goedenavond iedereen in kiteland ben er weer pfffffffffffffffff wat een FUCKmaanden de afgelopen tijd maar ben er eindelijk klaar mee vanaf aankomend weekend word er weer gevaren heb een filmpie erop gezet van brasil kreeg er weer zin in dus veel plezier nog een prettige avond en zie iedereen wel op het water JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zaterdag ben ik lekker vroeg van de partij kunnen we alweer met een shorty varen littleman ? of is droogpakkie toch en must
|
|
|
|
TBK
|
Neem ook een paraplu mee Henk !
|
|
|
@LaurenS
|
Jaja zondag kan de 7 weer uit de tas
Zal wel de 9m2 worden ,za en zo ook van de partij...ziet er fijn uit....Ijmuiden of schell we kieke wel
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen ook maar eens rond 09.30 uur een kijkje nemen op Schellie of het wat is
|
|
|
Giertje
|
John, ongelofelijk kom jij nu ook onder je steen vandaan? Nu Herman nog. Gaat het toch nog goed komen.
|
|
|
TBK
|
Ongelovelijk het wordt nog druk, maar een paar hekken om de ouwelullehoek zetten.
|
|
|
@LaurenS
|
Ongelovelijk het wordt nog druk, maar een paar hekken om de ouwelullehoek zetten.
en een paar bomen kappen
|
|
|
|
TBK
|
en een paar bomen kappen Je hoor, wrijf het maar weer in
|
|
|
|
mocem
|
Hoeveel graden is ijsselmeer ondertussen. het lijkt morgen wel erg zuid te worden.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Helaas moet ik morgen werken..ik hoop dat het zondag ook goed is ...heb er weer zin in.. P.s het ijsselmeer is inmiddels al weer zo, n 5 graden ....maar vorige week totaal niet koud gehad.
|
|
|