pewpew
|
was wel weer geinig zo. af en toe wel wat kamikaze piloten. Blijft toch opletten geblazen, zelfs met weinig lui op het water
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Tja wat dat betreft mag het wel winter blijven. Er kreeg er ook weer 1 les met een 11 mtr waroo 5 meter voor de keien in het kommetje.
|
|
|
KiteFEEL
|
Heerlijk dagje op Schellinkhout. Vanmorgen de eerste kitesurfles van het seizoen kunnen verzorgen met een rustig windje(Naish Ride en Naish Fly). Genieten! Later ging de wind draaien en trok hij behoorlijk netjes door. Klopt Bushmaster, helaas zijn er nog altijd vaak mensen die het elkaar wel eventjes leren. Dit gaat vaak goed, maar helaas ook echt te vaak fout en zorgt voor frustraties. Men denkt snel ik kan kiten, dus ook wel even een bekende lesgeven, terwijl dit twee compleet verschillende dingen zijn. Ik hoop dat we elkaar dit seizoen helpen door men netjes en rustig er op aan te spreken als je iets ziet wat niet veilig verloopt.
|
|
|
joosie
|
Was mooi weekendje, maar brrr nog fris hoor t water 5 graden Deze week weer betere temperaturen hopelijk zal het snel opwarmen en ook mag de wind weer rap terug komen
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Ik was vanmorgen nog even op Wijk. 13 tot 15 knoopjes toenemend. Was even lekker om te landboarden.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooie Lagune voor de kiters ??? of verboden ??? http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/alkmaar/article27335508.ece/Lagune-op-strand-van-Camperduin-loopt-vol?lref=SubListLagune op strand van Camperduin loopt vol CAMPERDUIN - Het is een unicum voor Europa en sinds gisteren 'in gebruik': de lagune. Door Redactie Alkmaarsche Courant - 12-3-2015, 8:08 (Update 12-3-2015, 8:08) De geul die dit binnenmeer op het strand van Camperduin met de Noordzee verbindt, werd gisteren gegraven. Dit in het kader van de grote project ter versterking van de kust, Kust op Kracht. Via de geul loopt de lagune nu bij vloed vol. Nog niet eerder is in Europa een dergelijk binnenmeer op een strand door mensen aangelegd.
|
|
|
|
pewpew
|
Mooie Lagune voor de kiters ??? of verboden ??? http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/alkmaar/article27335508.ece/Lagune-op-strand-van-Camperduin-loopt-vol?lref=SubListLagune op strand van Camperduin loopt vol CAMPERDUIN - Het is een unicum voor Europa en sinds gisteren 'in gebruik': de lagune. Door Redactie Alkmaarsche Courant - 12-3-2015, 8:08 (Update 12-3-2015, 8:08) De geul die dit binnenmeer op het strand van Camperduin met de Noordzee verbindt, werd gisteren gegraven. Dit in het kader van de grote project ter versterking van de kust, Kust op Kracht. Via de geul loopt de lagune nu bij vloed vol. Nog niet eerder is in Europa een dergelijk binnenmeer op een strand door mensen aangelegd. Ik zie de pros al komen om in deze lagune te varen.
|
|
|
Langbeest
|
Ik ga zeker tijd proberen vrij te maken Effe kijken of het met het pootje gaat. Zal nog wel even het wijde droogpakkie aantrekken
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
als ik nu kijk, lijkt die voorspelling alweer bijgesteld... vanaf 19:00 pas die 17+ knopkes
|
|
|
|
|
TBK
|
Morgen uurtje of 9 op enkhuizen of Medemblik, met de wind komt het wel goed.
|
|
|
johan
|
Gaan er meer mensen naar Huizen vandaag?
|
|
|
TBK
|
Zo, broodje en bakkie pleur erin, ritueeltje doen en op naar M'blik
|
|
|
Menno82
|
Ik wil wel een keer op huizen kijken. Hoe laat ben je daar? En is het bij de s brug?
|
|
|
@LaurenS
|
Zo, broodje en bakkie pleur erin, ritueeltje doen en op naar M'blik Ik ga ook zo die kant op ,16-20 knoten ,lekker hoor
|
|
|
|
johan
|
Ik ga straks naar de zomerkade in Huizen. Dat is goed met Oost.
|
|
|
Menno82
|
Ok zie je daar. ik ben daar rond 10:00.
|
|
|
alfabat
Geen avatar
|
Stond net even op zomerkade.. Wind is daar echt minimaal!
|
|
|