|
|
@LaurenS
|
Hij was zalig op Blikkie,lekker rustig een zonnetje en een knopie of 22...lekkerrrr
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Hij was idd lekker ff, al mocht de wind van mij wat langer aanblijven.
|
|
|
geloof68
|
Na vorige week Wijk morgen tijd voor Enkhuizen of Edam. Wij vinden het niet erg als het niet heel druk is hoor;).
|
|
|
|
|
geloof68
|
Dank je Peter, wij hebben schema gezien windsterkte omgegooid naar zondag. Kijken of het allemaal een beetje aan te rijden is vanuit Brabant. ING is zo'n reisdagje goed voor de topografische kennis van NL.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zou het nog wat worden vandaag op Medembuco?
Te ondiep voor je foil?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zou het nog wat worden vandaag op Medembuco?
Te ondiep voor je foil? Perfect voor de foil Evan.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nog mensen naar Edam vanmiddag... Waait het daar ? Wat zeggen je niet leesbare onhandige niet kloppende kleurplaatjes ?
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Wind valt bijna overal wel tegen lijkt het. Alleen wadden enigszins wind.
Morgen misschien ook weer eens naar Enkhuizen of Medemblik.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Tja..had net gekund de kleurplaatjes geven ongeveer 14/18 knp. maar ben net even buiten geweest en het is fris ...hopelijk morgen wat meer wind
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was lekkerrrr in Medemblikkie................... de terugreis in een warme auto . Erg gezellig met de moderators van Kite High. Volgende keer ook jullie grote broer Evan meenemen gaan we BBQen op het strand Zit zelfs aan een foil te denken, zag er goed uit Marc Was vaarbaar en meer ook niet maar ik miste het zonnetje
|
|
|
pewpew
|
waar is morgen the place to be?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Evan moet eerst mijn barretjes klaar hebben, dan mag hij pas weer uit de schuur komen Was nog best ff lekker, ook weer eens geprobeerd te foilen op Marc z'n foil, en dat ging me beter af dan verwacht.
|
|
|
geloof68
|
Hebben we nog zandzakken (voor de kites te stabiliseren, we hebben vertrouwen in jullie dijkbouw-kwaliteiten) nodig op Medemblik en/of Enkhuizen?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Hebben we nog zandzakken (voor de kites te stabiliseren, we hebben vertrouwen in jullie dijkbouw-kwaliteiten) nodig op Medemblik en/of Enkhuizen?
Met de wind die morgen voorspeld is niet...
|
|
|
geloof68
|
Als ik morgen kite met TE in de wind leg, zal tie toch wel wegwaaien?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik twijfel nog even of ik vandaag ga, wind is weer zo zo maar zal je zien als ik niet gaat dat die goed wordt...
|
|
|
pewpew
|
Ik twijfel nog even of ik vandaag ga, wind is weer zo zo maar zal je zien als ik niet gaat dat die goed wordt...
tja wat mot je anders op zondag? Ik ga rond kwart voor 10 richting medemblik Edit: het wordt 10 uur richting mblik
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
tja wat mot je anders op zondag? Ik ga rond kwart voor 10 richting medemblik Edit: het wordt 10 uur richting mblik Ik moet wel 1.5 uur rijden enkele reis.
|
|
|