@LaurenS
|
Ijmuiden was ook niet verkeerd, 4 man op het water met dikke schansen en megavlak
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja lekker he, het was weer een, we gaan genieten daggie. Heerlijke schansjes en lekker van de bunker naar de pier knalluh
|
|
|
Gerwinnaar
Geen avatar
|
Morgen nog ergens mensen aanwezig?
morgen wil ik wel gaan, denk weer wijk iets voor de middag
|
|
|
|
Gerwinnaar
Geen avatar
|
He Gerwinnar, Wat voor kite had jij op vandaag geen idee wie je bent rood zwarte park
|
|
|
Teigetje
|
Okeeee is me niet opgevallen ik was met die oranje nitro bezig, volgende keer effe babbelen
|
|
|
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Morgen nog mensen naar Schellinkhout? Of ergens anders op het Ijsselmeer?
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Na werk (18:00) zou er vandaag nog 30 a 35 knopen moeten staan. Weet iemand hoeveel golven ik mag verwachten op Ijmuiden (achter de pier) versus wijk? Op de mij beter bekende spot Kijkduin staat nu zeker weten een bak golven die de lol er snel vanaf haalt. 30 a 35 knopen wind is prima, maar niet de op kijkduin bij 40 knopen behorende branding. Verder de zee op ben ik liever niet zo vroeg in het seizoen. --- Edit; ik zie nog vlagen van 44 kts in de voorspelling. Misschien toch beter morgen gaan..
|
|
|
|
joosie
|
Whooo al iemand Ruben Lenten gespot? Hij is er weer om te knallen met dit windje Wat een bak wind, nu nog op de houdribdijk 43-58 knoopies
|
|
|
Gerwinnaar
Geen avatar
|
Whooo al iemand Ruben Lenten gespot? Hij is er weer om te knallen met dit windje Wat een bak wind, nu nog op de houdribdijk 43-58 knoopies Ik heb aan het begin van de middag wel 2 gasten bij noordwijk zien varen, die eerste ging echt hoog! Maar ik kon niet zien wie het waren.
|
|
|
|
arvidnl
|
Heb morgen ook een snipperdag opgenomen. Kan de gehele dag. Dus waar gaat iedereen heen? zee of binnenwater maakt mij niet uit. zolang ik maar niet alleen ben op de spot:-)
|
|
|
Teigetje
|
Effe kieken of ik woensdag wat eerder van me werk weg kan zo ja ga ik naar de bunkert, zeventje ligt klaar in de automobiel
|
|
|
Tim_GTS5
|
Neem je 10 ook maar mee Theo, piertje of ijmuiden morgen..
|
|
|
Langbeest
|
Wat dacht je van gewoon werken..
|
|
|
Gerwinnaar
Geen avatar
|
Ik ga morgen naar De bunker, denk dat ik er wel om 10:00 wil zijn, maar dat update ik wel. Iemand die ook al in de ochtend wil? Om 11:00 op ijmuiden
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen zit ik om 15:00 op IJmuiden , gewoon 27-35 knots tot het licht uit gaat
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat dacht je van gewoon werken.. Vroeg beginnen
|
|
|
mocem
|
Morgen ook een half uurtje eerder beginnen. 18:00 op et strand. Hopelijk kakt het niet te veel in.
|
|
|