Yorim
Logs: 0 | 4 uur
|
Ging lekker met het 7'tje op Andijk. Richard, nog bedankt voor je hulp!
|
|
|
joostelias
|
vanmiddag 17h00 op Schell??? de moeite???
|
|
|
|
pewpew
|
vanmiddag 17h00 op Schell??? de moeite???
Windrichting is aflandig voor schel. Beter naar andijk of medemblik
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Morgen weer laatste kitedaggie op aruba. Was super heerlijk om in je korte broekie te kiten .Maar 9 dagen is genoeg met elke dag ong 23 knopen wordt ook best wel eentonig.Next time gewoon weer fuerte denk ik stuk goedkoper en lekker dichtbij
|
|
|
joostelias
|
Andijk was top!! thanks.....begon met mn 8 maar al snel mn 11 opgeblazen....was hard werken maar super genieten tot half8......tussen de golven door heerlijke vlakke stukken :-)
|
|
|
@LaurenS
|
Andijk was top!! thanks.....begon met mn 8 maar al snel mn 11 opgeblazen....was hard werken maar super genieten tot half8......tussen de golven door heerlijke vlakke stukken :-)
Ghehe,golven op Andijk met vlakke stukken
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vandaag rond 13.00 Ff vliegeren op Andijk.
Dat deed ik als klein jochie ook altijd
|
|
|
PeeWee
|
Das al gauw een jaar of drie geleden Tim Vanmiddag hopelijk ook nog ff naar Andijk. See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag rond 13.00 Ff vliegeren op Andijk.
Neem je "grote"vliegers ook maar mee ...de wind terkt aan het lijkt nu redelijk te waaien . Ik ga nu even op Edam kijken of het vaarbaar is ... See you.
|
|
|
Idefixe
|
Ik ga zo ff @ Andijk kijken .......
|
|
|
zwafra
|
Op Edam was niemand ... hoewel er een goed windtje stond toen maar doorgereden naar Andijk daar was het gezellig druk en heb lekker kunnen varen...top dagje
|
|
|
Idefixe
|
Lekker gevaren
|
|
|
|
Langbeest
|
Lekker mannen, volgende keer ben ik er weer bij
|
|
|
mocem
|
Zie er goed uit. Helaas heb ik zelf niet goed opgelet.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was top op het plasje, beetje aan/uit windje maar zowel met de 11m als de 15m goed kunnen varen.
|
|
|
|
Wanda
|
Geoefend voor de Red Bull Ragnarok in Noorwegen! Morgen waarschijnlijk de wedstrijd!!
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Nou ik heb de winter overleefd! 3 weken touren door amerika en een week gesnowboard. Nu het kiten weer oppakken. Zondag ziet er wel goed uit voor schellinkhout? Is het water al een beetje warm?
|
|
|
zwafra
|
Hoewel de diverse weersites elkaar een beetje tegenspreken....gok ik toch voor morgen voor de dag met de meeste wind van het weekend ... .voor zondag ziet het er minder uit .
|
|
|