|
|
GetHigh
|
Ik was van plan om naar Schellinkhout te gaan, maar twijfel of de wind wel voldoende is. Anders wordt het Wijk...
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen om 2 uur klaar, ff kijken of ik nog puf heb met de 11 mtr
|
|
|
|
TableTopje
|
Da's balen van de ribjes Frank... Zelf van het weekend, na 3 maanden plat, de eerste rakjes gevaren en zowaar wat gesprongen met deze kite-bar in mij borst...
|
|
|
|
|
tomdfireman
Geen avatar
|
Ik ben morgen rond 16.30 op Wijk voor een eind middag / begin avond sessie. Meer mensen die er dan zijn?
|
|
|
Giertje
|
Tobias dat ziet er gaaf uit man ook van binnen ben je een mooie jongen. Kreeg je de bar nog vergoed van de verzekering? Sterkte.
|
|
|
|
|
Bromtor
Geen avatar
|
Hi all, ik ben ook een xtje vrij op de dinsdag! Iemand vanuit Amsterdam naar de zee?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik kijk het morgen wel even aan als ik nu de voorspellingen zie is het alweer minder, Finder geeft 16 - 18 knopen en Guru 16 - 22 knopen De weermanen zelf hebben het over een krachtige wind aan zee, het kan vriezen en het kan dooien zulluh we maar zegguh Als ik ga ga ik naar de Wijk Pier denk ik en neem ik Harinkie mee, kan ie effe luchten
|
|
|
joosie
|
morgen eerst verplichtingen tot 11:00 dan ff kijken wat het gaat worden er is zeemist voor de hele kust voorspeld nou ja morgen ff op de webcam van wijk kijken en anders naar schell voor een sessie met de 11m
|
|
|
@LaurenS
|
Zoals het er nu uitziet ben ik op schell om een uur of 15:00 met de 11 voor een zonnige afternoensessie
|
|
|
GetHigh
|
Nog mensen die naar schell gaan in de ochtend uurtje of 11.00?
|
|
|
|
|
|
DM2008
|
Zeemist? Welnee, kijk maar op webcam Timboektoe! Edit: laat maar, wind is al aan het inkakken
|
|
|
|
tomdfireman
Geen avatar
|
Denk inderdaad dat het nu geen zin meer heeft om te gaan rijden... Jammerrrr
|
|
|
|