pewpew
|
vanavond rond half 5 bunker. Tis koud mensen dus kleed je erop vandaag
|
|
|
|
GetHigh
|
Vanmiddag 16.00uur naar Wijk aan Zee bij de bunker.
|
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik weet niet of je al goed hoogte kunt lopen maar als de wind pal west is of zelfs iets naar noord zou draaien denk ik dat dit geen ideale beginnersomstandigheid is voor schell.
|
|
|
|
bwensveen
Geen avatar
|
Hoogte lopen moet lukken.
ik ga vanmiddag wel even naar Sch. om de omstandigheden te beoordelen. Morgen probeer ik in ieder geval van de partij te zijn.
thanks!
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Hoogte lopen kan op Schellinkhout toch gewoon over de bodem met je kite op 12 uur...
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen dus lekker de sokkies aan op het water Eerst maar even een uurtje crossfitten en dan door naar Schellie om een paar uurtjes te knallen. Ben er zo rond 11.30 uur
|
|
|
@LaurenS
|
Long time ago John, morgen ook naar schell...14:00 op de spot...vandaag was ie trouwens ook weer lekker op Wijk, zon zee en 20 plus ...lekkerrrrr hoor.
|
|
|
Ride
|
Ik weet het Peet. Druk gehad met werk en stukkie grond erbij gekocht waar ik mee aan de slag moest. Ach ja, ga vanaf nu weer lekker het water op. Zin in
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het was weer effe lekker vanmiddag na het werk, effe uitwaaien bij de bunkert Morgen ook present op Schellie
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goedenavond heren zolekker uitgerust van het konings weekend lekker alles verkocht was druk de gehele dag aankomend weekend weer als het kan varen veel plezier heren morgen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
FlyingHigh
|
Zooo, dus je bent weer helemaal loaded Hans!! Goed om te weten, als we een tientje motten lenen Hoop idd dat er wind is het weekend. gaan iig morgen ff kijken of het wat is. Werk ze maar weer, vriend
|
|
|
the littleman
|
Ik ga voor een sessie na het werk op schellie morgen. Nog gevaren Bassie????
|
|
|
Ride
|
Ik ga eerst naar crossfit Herman. Wind gaat toch pas om 11 uur een beetje aan. Hey Hansie, nog een paar naggies werken en dan gaan we weer lossssss in Egypte
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Haring, mot ik je nog ophalen of ben je al weg, heb je gebeld maar nobody answers the phone
|
|
|
bwensveen
Geen avatar
|
He Patrick,
Jazeker, het ging een stuk beter dan vorige keer. Blij mee! vanmiddag vanaf 1500 uur ben ik weer van de partij, mijn spullen liggen al in mijn auto.
|
|
|
the littleman
|
Top Bas! ik ben rond 5 uur op schellie;)
|
|
|
|