Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op Andoik met de 11 meter, begonnen met 3 badtgaste erg druk dusss Tja, ik reageer niet eens meer op die boeren Je hebt gelijk peter, laat ze maar lullen Er was zelfs een ongelovige stadtse Amsterdamse Thomas die de weg naar zee niet kon vinden
|
|
|
@LaurenS
|
Ik kon de weg wel vinden hoor, alleen de wind kon het zeetje niet vinden, dus toch naar Andijk. Geen spijt van ging weer lekker hoog met de 11 in 20 pluz ,lekker middaggie
|
|
|
Langbeest
|
Was heerlijk op Wijk, zonnetje, strandje prima, zeker met mijn vrienden die ook naar zee zouden gaan.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ik kon de weg wel vinden hoor, alleen de wind kon het zeetje niet vinden, dus toch naar Andijk. Geen spijt van ging weer lekker hoog met de 11 in 20 pluz ,lekker middaggie Ga toch werken, langharig tuig!
|
|
|
@LaurenS
|
Ga toch werken, langharig tuig!
Morgen weer aan de bak,en dan bedoel ik een dagje kiten
|
|
|
the littleman
|
Ik ga morgen ochtend ook ff hard aan de bak op schel
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo, lekker op tijd er uit joostelias. Ik zit alweer op me werk en als ik klaar ben zal de wind wel weer op zijn Veul plezier allemaal en kijk uit voor de bullebak he
|
|
|
joostelias
|
Hahahaha ...will do ;-)....mn nieuwe zomersuit uitproberen en heb de BEST BREEZE 145/44 bij vandenberg gehaald die je wel mag lenen voor als de wind op is :-)
|
|
|
the littleman
|
En ik mijn woodboard split testen met boots;) Tot zo
|
|
|
@LaurenS
|
Have fun ,zoetwaterhapperz ,spulletjes pakken en on the road to Wijk
|
|
|
the littleman
|
Je hebt gelijk Peet toch 6 knotjes meer aan zee.
|
|
|
GetHigh
|
Was van plan vanmiddag naar wijk te gaan, maar zit hier op Schiphol en de wind lijkt minder dan de voorspellingen. Een live update is altijd welkom.....
|
|
|
|
Oli4k
|
Het is nu vooral buiig en vlagerig. Ik ga er de deur niet voor uit. Misschien rond de lunch ergens, na de buien en voordat de wind gaat liggen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor morgen een snipperdag geregeld... ..de windvoorspelling ziet er voor de komende dagen goed uit Morgen weer naar Schellie...
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Schellllzors was oke vanochtend, beetje af en aan. Niet de beste sessie.
Lekker rustig! Na 2 uur opgegeven...
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
wind nam weer behoorlijk af na 4 uurtje met de 14 gevaren nog , morgen kan ik na 12 hoop dat het wat wordt
|
|
|
@LaurenS
|
Was eerst op schell vanochtend ,maar dat was mwah, daarna naar Wijk Bunker, helemaal goe van 12:00 tot 16:00... Lekker hoor
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Echt hee... Morgen maar weer is skell, hoorde dat er een Flysurfer testdag is van de Kite-Freaks shop, altijd al een keer de boost willen proberen...
|
|
|
|
Langbeest
|
Ga ik wel met een helikopter meevliegen, ook leuk.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen rond het middaguur als de wind aantrekt ook naar Wijk....ff genieten
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Alle weerberichten en webcams gezien, ik ga vandaag naar Schellie, begin met de 14 en eindig met de 7
|
|
|