zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Theo ..goede keus ...de windrichting is Z/ZW perfect voor Schell......maar bij wijk komt hij over de pier dus vlagerig.... .maar jij ook veel plezier Peter.
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Kijk uit voor de flysurfers, testdag...dus het hele plafond boven schell hang vol
|
|
|
|
@LaurenS
|
Tja ,en het is ook eerder overgewaaid ,nu jij weer
|
|
|
|
|
Yorim
Logs: 0 | 4 uur
|
Rond half 2 op Schell....dan is het droog en de wind iets aangetrokken
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net weer terug van Schell. het was weer lekker ...wel wat vlagerig windtje maar genoeg voor mijn 7 mtr ..het was niet echt druk zo, n 20 kiters op het water en tot 15.30 geen regen gehad . Hopelijk morgen nog een kitedagje..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja hoor Schel was goed te doen met de Nitro 7 Nu even een pizza er in en lekker sjillen op den couch
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Dat dacht ik net ook nog: 'Morgen lekker knallen.' Maar nee hoor, net gebeld dat ik morgen weer de hele dag aan het werk mag. Geen kiten dus voor papa. Have fun gasten
|
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Nog effe klussen aan de veranda en vanmiddag maar even naar Wijk
|
|
|
Oli4k
|
Volgens mij zie ik mezelf daar in dat screenshot :-)
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Heerlijk gevaren op schellinkhout, met de 9m. Super sessie, totdat....... Ik een foutje maakte bij een sprong en mijn kite vlak voor iemand op het water landde. Die ging er dan ook vol doorheen. Morgen de schade maar eens laten opnemen, bijna een heel paneel in stukken. Shit happens
|
|
|
Haring High Richardt
|
Das mooi kl..te Manfred Kite repair Versus ??? Hij was weer lekkel op Wijk aan Zee met een heerlijk zonnetje en de 11 meter . Mooie hoge golven achterin Nog 1.5 boardje terug gebracht bij de recht matige eigenaar. Volgende keer graag een handvat op je boardje Peet, pakt een stuk makkelijker
|
|
|