|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zag het ja. Gaat het echter niet worden vriend. Straks weer aan de bak tot morgenochtend uurtje of zes en als ik morgen dan wakker wordt meteen weer door naar het werk. Laatste weken gaat het iedere dag zo. Nog geen dag vrij gehad om te kunnen kiten. Tis even niet anders. Mijn tijd komt wel weer hooooooooor
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Wie is gister op Schellinkhout zijn Kite vergeten op het grasveld??? Hij ligt bij mij in de schuur! Stuur maar een PB met merk en kleur als je hem weer terug wilt
|
|
|
|
Langbeest
|
Het lijkt gewoon een beetje te gaan waaien op Wijk
|
|
|
Guusz
Geen avatar
|
Ik ga zo denk ik ff kijken in Schellinkhout..Zou wel te doen moeten zijn volgens Windity.
|
|
|
KiteFEEL
|
Waterragger, We maken dit vaker mee op Schellinkhout. Er zijn kitesurfers die direct achter de dijk wonen en ook zijn er mensen die in de middag of avond wat gaan eten bij het restaurant De Midget. Pas dus wel op met kites meenemen als je denkt dat je de laatste bent . Ik hoop dat de eigenaar zijn kite terug kan vinden. Top dat je het even op het forum zet. Mocht iemand zijn kite zoeken en het aan ons vragen, dan stuur ik die wel even door . Tot op het water.
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Waterragger, We maken dit vaker mee op Schellinkhout. Er zijn kitesurfers die direct achter de dijk wonen en ook zijn er mensen die in de middag of avond wat gaan eten bij het restaurant De Midget. Pas dus wel op met kites meenemen als je denkt dat je de laatste bent . Ik hoop dat de eigenaar zijn kite terug kan vinden. Top dat je het even op het forum zet. Mocht iemand zijn kite zoeken en het aan ons vragen, dan stuur ik die wel even door . Tot op het water. Dat ben ik me zeker bewust, behoor zelf ook tot de groep die regelmatig iets gaat eten, en meestal laat ik ze ook gewoon liggen. Echter regende het al de hele dag en kan me niet voorstellen dat iemand zijn kites express opgeruimd en ingepakt in de regen laat liggen... Ook stonden er geen auto's meer. Stuur je wel even een PB met het merk/type dan kun je ze wat gerichter helpen!
|
|
|
joosie
|
zo staat nog lekker windje nu ff naar schell middag / avond sessie zuid zuidwest
|
|
|
the littleman
|
(politie_kitesmiley)Ohh gauw naar huis
|
|
|
|
Langbeest
|
Zooooooo dat was nog even een prima sessie op Wijk. Zeer mooie golven, alleen wel veel stroming. Zonnetje erbij.....ik zeg heerlijk
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zonnetje erbij.....ik zeg heerlijk Ouwe spammerrrr gaat lekkerrrrr hoorrrr knippe en plakke een kind kan de was doen Ik zit er aan te denken om morgenochtend te knallen op Schelli of Wijk aan Zee en daarna door te rijden naar Zandvoort voor de MEGA LOOP Hooperrrr Troooper. wedstrijd Zijn er nog meer Badt Gaste op Schelli of Wijk aan Zee morgenochtend ?
|
|
|
Yorim
Logs: 0 | 4 uur
|
Morgenochtend rond een uur of 10 op schell. Hoelaat beginnen die Loepers op Zandvoort?
|
|
|
@LaurenS
|
Morgenochtend ook paraat vanaf een uur of half10,laat maar ff weten waar to go Ries
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dat is mooi, ik kan nog geen tijd zegge want mot eerst nog ergens heen en hoop niet dat het uitloopt, We houwe conrtact
|
|
|
the littleman
|
Ik ga ook eerst ff mega zonder loep rond 9 uur op schellie. En daarna maar De megaloep met Jostie
|
|
|
joosie
|
Was weer ff lekker met nog 6 andere kiters, eerst 25 knots zuidwest, daarna draaide windje naar west en de 11m gepakt tot hij langzaam helemaal op was Morgenochtend eerst kite, en dan door naar Zandvoort met The litle man Patrick, Roald en nog meer Badgasten, zijn we rond de middag mooi op tijd om naar de echte hoogvliegers te kijken
|
|
|
|
|
joosie
|
Was weer ff lekker op schell wat een bak wind staat er Nu hoppa hoppa naar Zandvoort kijken bij de echte hoogspringers
|
|
|
KiteFEEL
|
Schellinkhout was zeker volle bak. Jammer van de enorme windgaten. Verder volop genoten vanaf 09:00 tot 11:30 uur! Morgen weer een lekker windje om les te geven.
|
|
|
@LaurenS
|
Ging goed met mijn achie ,vooral later toen ie wat harder en constanter werd !
|
|
|