|
Oli4k
|
Bunker. Rond het middaguur denk ik. Net voordat de mooiste golfjes komen.
|
|
|
thelastV8
|
Morgen top windje voor de 11 @ bunker
|
|
|
Langbeest
|
yep morgenmiddag bunkert......
|
|
|
@LaurenS
|
yep morgenmiddag bunkert......
ghehe, kom je weer ff ouwetakkebossuh Lange?
|
|
|
Langbeest
|
Daar zal het wel weer op uitdraaien
|
|
|
|
Langbeest
|
Schellinkhout is nu niet echt de beste optie met komende windrichting.
|
|
|
|
bwensveen
Geen avatar
|
mmmmh, met een 9+ en beginnend, niet echt de beste dag vandaag. KAK
|
|
|
|
the littleman
|
Ga straks ook ff naar Andijk, eerst ff bikken;)
|
|
|
pewpew
|
mooi daggie op wijk. Woeste zee, grote golven en lekkere harde wind. Ging weer hoog met de 10
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
wind was niks op andijk vlagerig heel kort ff hard en zo viel je kite bijna uit de lucht
|
|
|
pewpew
|
Das weer mooi Rik Ik zit hier een beetje uit het raam naar de bomen te turen Leven is k u t . Misschien zaterdag weer kans. Dan mag ik aan de bak. wind was niks op andijk vlagerig heel kort ff hard en zo viel je kite bijna uit de lucht
Moet ook naar zee.
|
|
|
the littleman
|
Ben mar niet gegaan,hoorde al dat de kite's uit de lucht vielen:(
|
|
|
Bas1983
Geen avatar
|
Typisch Nederlandse wolkenpartijen, stevige wind en een grauwe, kolkende zee met stevige golven. Bikkelen was het bij Wijk aan Zee. Prachtig!
|
|
|
@LaurenS
|
Typisch Nederlandse wolkenpartijen, stevige wind en een grauwe, kolkende zee met stevige golven. Bikkelen was het bij Wijk aan Zee. Prachtig!
Ik ben wat minder enthousiast, met opkomend tij vond ik het een vrij irritante klotsbak worden...wind was wel lekker aan met 25 knopies
|
|
|
kiterunner
|
Wijk was prima te doen met de 10 m2, hoge golven en veel ruimte voor Aloha
|
|
|
joosie
|
Jammer dat ik nu pas weet dat de meter op de houtribdijk niet goed is ......... Pfff raar middagje op Andijk, zo is het 22-26 knoopies nog geen 2 minuten later 9 knoopies en valt je kite uit de lucht Had helaas geen tijd voor Wijk zie weer mooie foto's Morgen middag toch ff kijken wat er blijft staan, hopelijk beter dan vandaag en Zaterdag ziet er goed uit
|
|
|
Haring High Richardt
|
Pfff raar middagje op Andijk, zo is het 22-26 knoopies nog geen 2 minuten later 9 knoopies en valt je kite uit de lucht Tipisch Andijks weer met NW, op letten dus en heel herkenbaar. . Ik hoop dat er vanmiddag nog wat wind komt
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Heb ik nou veel kite-highers gisteren gezien? Ik was van 13.00 tot 17.00 op het strand bij de bunker wijk aan zee, althans op het water met gele cabrinha vector 9 meter.
3 sessies. 1e ging echt heel slecht veel spoelen, daarna tips van oli4k gehad en beter, het leek alsof de golven ook wat cleaner werden na 14.00 en er meer ruimte tussen zat. Echt heel tof, en veel woestere zee dan vorige week donderdag avond!
Zat nog wel een keer verstrikt omdat iemand zn kite op die van mij legde maar gelukkig corrigeerde die persoon, dus geen safety pullings nodig (had mn vlieger aan zijkant windvenster in het water gelegd, zijn lijnen op mijn lijnen en zelf plat op het water gelegd)
|
|
|
|