magic ed
Geen avatar
|
Je bent wel wispelturig, gister zou je ook niet gaan, zie ik je zomaar bij IJmuiden langs vliegen
|
|
|
@LaurenS
|
Nou begin je op mijn vriendin te lijken Magic one ,zal ze wel gelijk hebben
|
|
|
|
|
joosie
|
Zo windje staat aan uit het zuiden, kijken of die kleine man ook wakker is Hoppa naar schelwoody rond 13:30 daar met de 11 of 9m
|
|
|
|
DM2008
|
Wie kent m niet? Jan Peter van Popta, tegenwoordig vooral bezig met windsurfers.
Toch! Thanks, zie het idd op FB
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen (maandag) nog liefhebbers naar Wijkiki Oh ja als het regent wordt het Schellie
|
|
|
|
pewpew
|
Hopen dat ik morgen vrij ben.
|
|
|
Wanda
|
je weet in ieder geval wat je moet doen als je bar weer in de knoop zit Rik
|
|
|
Vloot
|
Ik ga maandag ochtend naar Wijk pier. Hoop dat t weer een beetje mee werkt
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo john moet effe kijken wat het weer doet morgen bij veel regen is er niet te schilderen en kom ik ook naar schell zit toch al in beets dus vlakbij
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Het regent het regent We gaan kiten JIHAAAAAAA
|
|
|
|
Vloot
|
Ben nu op Wijk pier en t ziet er top uit
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Word niet meer geschilderd ben nu op schell en ik ga weer eens lekker varen Jihaaaaaaaaa
|
|
|
|
pewpew
|
Ik moet helaas werken. Denk ik vanavond ga
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
vanaf half 2 ging ie aan .north dice vaart lekker alleen in harde windvlagen klapt ie dubbel, zwaar ruk
Zag er inderdaad verdompt lelijk uit... Is het een Dice probleem of had je hem gewoon te ver gedepowered/uitgerekte lijnen? Mijn Evo 6 had inderdaad nergens last van
|
|
|
ErikFanatic
|
Volgens mij moet je `m dan gewoon harder oppompen. Heb het met mijn kite ook wel eens gehad, maar na deze keihard op te hebben gepompt was het probleem geheel over.
Ook altijd de struts dichtzetten, tijdens het sturen en in de vlagen kan er drukverschil ontstaan in de tube. Kleinere compartimenten is dan beter.
|
|
|
|