Wordt volgende week echt een topweekie gezien de voorspellingen. Donderdag en vrijdag ook nog middagdienst dus kunnen we voor het werk ook nog knallen. Heerlijk, met een beetje mazzel 4 á 5 dagen varen vanaf maandag. Jiiiiihhaaaaaaaaaaaa
En thanks Zwaf, we zullen ervan genieten in Praag Jammer dat we niet weer een keer samen kunnen knallen
Eindelijk morgen weer eens het water op! Twijfel tussen Schell en wijk. Voorspelling lijkt beter voor wijk maar misschien weer iets teveel zuid wie gaat er morgen en waarheen???
1. Met wat voor kite (m2) varen jullie dan met 45+ knopen ?
2. Heeft er iemand al omgekleed in de Martinuskerk in Schellywood en/of is deze voorziening al open?
dank u.
*edit* nu iig contact gezocht met beheer van de kerk aldaar, zou een mooie plek zijn voor mijn gisteren binnen gekomen weerstation (en eventueel een webcam) .... *edit*
« Laatste verandering: November 05, 2015, 14:47:21 door roelandp »
1. Met wat voor kite (m2) varen jullie dan met 45+ knopen ?
Ik vaar met een 7 meter Ozone edge, maar dat is voor iedereen verschillend, hangt af van je gewicht, vaarkunde en ervarenheid. En als ik jou deze vragen hoor stellen zou ik of heel voorzichtig zijn met je 6 meter of lekker aan de kant blijven en kijken.
Hier een filmpie op Schellinkhout met echte harde wind waar ik zelf niet heb gevaren. Bij twijfel niet varen maar lekker in de auto zitten.
@richard haha nice wat een dear deffels. actie actie actie
lekkere korte shots inderdaad. Maar heftig hoor. Ik ga het allemaal zien, wat je eerder al zei, op de dag zelf kijken, en voelen hoe het voelt ik ben van mezelf voorzichtig ingesteld, anders is er morgen gewoon weer een dag
He monneer haringhappert, ik wil graag een kleine rectificatie in het filmpje. Aangezien deze, zodra het misschien harder gaat wapperen dan 35 knp weer gespamt word. De handige snuitert die de kite van Franco aan de achterkant vast pakt. Dat ben ik niet! Gelukkig is de wind weer terug voor Zaterdag. Tot dan op schellie
goedenavond heren van et goede leven zaterdag gaan we weer eens los na 6 weken droog te hebben gestaan we zijn er lekker vroeg JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zaterdag kunnen alle maten mee als ik het zo zie. Benieuwd wanneer en of de wind uberhaupt komt zaterdag. De voorspellingen hebben ondertussen alles al laten zien.