|
Langbeest
|
Tja gaat hem denk ik niet worden .....
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nu waait het niet Bedankt webcam Henkie vrouw maar uit laten en klussie tuin doen vanmiddag
|
|
|
PeeWee
|
Mogelijk iets later vanmiddag voor de buien uit nog wat wind. Toch wel zin om een frisse neus te halen.
See joes.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Tsja ik zal idd eens contact opnemen. Als het internet bij de dijk er ligt kan ik hem inprikken en doet ie het. Ik had zelf even tussendoor een hoogzwangere vrouw en life changing event wat erop volgde.
|
|
|
Langbeest
|
En dat is nog veel belangrijker dan een webcam kerel.....genieten
|
|
|
|
PeeWee
|
Wie gaat morgen lekker vroeg naar M'blik? Ik heb wel zin in een sessie voor werktijd.
See joes
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Voor 6 uur wordt het niks hoop dat er morgenmiddag wat wind overblijft. Ik ga naar edam daar ben ik het snelst
|
|
|
PeeWee
|
Ik denk meer van een uurtje of acht tot tien even een pre-work-sessie See joes
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor morgen ook een snipperdag geregeld.....moet nog even kijken waar ik heen ga ....Edam of Blikiie
|
|
|
bredo
|
Ik ben morgenochtend rond 10:00 bij edam voor een ochtendsessie. daarna..WERKE!!!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ochtend blikkie rond 10uur
|
|
|
rikjonker
|
Nog meer mensen naar Enkhuizen morgen?
|
|
|
@LaurenS
|
Bom ,meeste wind rond die tijd Tim
|
|
|
|
|
ErikFanatic
|
In Edam staat de wind iig mooi aan (live report) Ik sta de ochtend heerlijk in de zon op het water. Wie komt er nog meer?
|
|
|
pewpew
|
In Edam staat de wind iig mooi aan (live report) Ik sta de ochtend heerlijk in de zon op het water. Wie komt er nog meer?
Hoe hard waait het? 9meter wind?
|
|
|
bredo
|
Ik ga ook, ben er rond 10:00. Hoeveel knoopies?
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
vanochtend vroeg begonnen met werken, dus hoop om 17:00 bij edam te zijn, nu maar hopen dat er nog wind staat...
|
|
|
|