DM2008
|
Wijk was gister ook lekker qua wind, ik zat bij de pier. Het was wel rommelig met Noordenwind, lastig timen qua afzet. Bonus: <5 man op het water.
|
|
|
daantjes
Geen avatar
|
Wordt het nog ergens thermisch vandaag? 20 kts zou mooi zijn!!
|
|
|
PeeWee
|
Ik kom net van het water. lekker thermisch windje knoopie of 20. Porto Botte See Joes O, ja ook tegen de dertig graden. Is ook erg fijn.
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Peewee wasr was je? Ijsselmeer?
Ik was op wijkiki was wel te doen. Upwinder van bunker naar heemskerk aan zee. Ging precies, dankzij de stroming denk ik. Wel gekke paaltjes her en der.
|
|
|
Langbeest
|
Peewee zit op Sardinië
|
|
|
Emanuel
|
was gister ook nog even op Wijk, maar helaas net te laat en ging de wind alweer liggen. was wel erg lekker weer....dus maar even hapje gedaan bij Aloha.
|
|
|
|
Yorim
Logs: 0 | 4 uur
|
Met de 11 meter Escape toch nog ff lekker 2 uurtjes kunnen varen met Stan op Enkhuizen.
|
|
|
Langbeest
|
Zo dat was nog best even lekker op Wijk
|
|
|
@LaurenS
|
Zo dat was nog best even lekker op Wijk
Echt hè, zat je bij de pier Edje, zag je nog langs tuffe bij de bunkert .... Fijne sessie ja met de 11 . Oase van rust
|
|
|
Langbeest
|
Nee zat tussen pier en bunker....even mijn nieuwe speeltje uitgeprobeerd... Was net te laat om even bij je te buurten.....
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Low wind sessie op andijk toch ff lekker in het zonnetje
De laatste tijd zijn het alleen maar low wind sessies.. Ik ben weer eens toe aan een lekkere 30+ wind .. Dat lijkt voor mij maanden geleden..
|
|
|
|
pewpew
|
Wat te doen met al die vrije tijd?
|
|
|
|
|
joosie
|
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff waar blijft de wind............................
|
|
|
|
TBK
|
Ooit zal het gaan waaien, maar momenteel is het echt bagger. Zo eerst maar weer les gaan nemen.
|
|
|
|
onderaqua
|
Wind? Ff een rustdag ingepland al vijf dagen kunnen knallen hier.tis wel ff rijden 2100km maar dan heb je wel wat.bona dia
|
|
|