PeeWee
|
Later toch nog ff lekker kunnen varen Ries, das het voordeel van lekker dicht bij de spot wonen.
see joes
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo debeun gaat zondag weer eens het water op dus kijk uit JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AA
|
|
|
bredo
|
Ik ga straks het water op . Castricum aan zee! wie gaat er mee?
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer lekkel op schelli na de middag bui met de af en toe zwaar overpowerde 11 meter,
|
|
|
Langbeest
|
Was dat de 2015 of de 2016 ??
|
|
|
Haring High Richardt
|
Het was de V 8 ozone Edge top kite de Rolls Royce onder de kites
|
|
|
the littleman
|
Volgens mij de 2017 pre order Was lekker vandaag op schellie! Eindelijk weer een heerlijk sessie dankzij de nieuwe topper fx 7. Zondag en heel misschien morgen weer. Mot ik wel ff slijmen bij the woman
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Goed windje wel weer een paar harde klappers.Mooie kites die fx patrick zijn kwa prijs ongeveer evenveel als de rolls royces van richard
|
|
|
pewpew
|
The littleman die nu fx vaart?! Elk halfjaar een andere kite
|
|
|
|
the littleman
|
Nee eenmalig actie! Kon het niet worden met de pivot. Het was of terug naar de ss rally of de fx die ik op aanraden van kiteshop Haarlem ( Alex en Hans) getests heb. Maar ik ben om. Niet terug naar de rally maar de fx. Nu nog mijn woo recordjes slopen.
|
|
|
|
Langbeest
|
mmm begint lekker te waaien effe naar Wijk, gewoon omdat het kan....
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Heerlijke korte sessie. (2 uurtjes) wind kakte eruit rond 16:30. Morgen weer eens kijken..
|
|
|
PeeWee
|
Vandaag toch dik 10m gevaren op schellie, topper Morgen weerrrrr See joes
|
|
|
|
pewpew
|
Heeft er iemand nog een mooi kleurplaatje of het gaat waaien vanmiddag?
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
niet de beroemde kleur plaat, want de rechten daarvan zitten bij iemand anders maar bij het knmi staat dit: De zuid- tot zuidwestenwind is eerst nog zwak, langs de kust matig tot vrij krachtig. In de loop van de ochtend neemt de wind toe naar matig boven land en (vrij) krachtig langs de kust, 5 à 6 Bft. In de avond draait de wind tijdelijk naar het westen. dus we kunnen los!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De beroemde keurplaatjes van Theyr.tv geven pas in de namiddag wind aan . (net als gisterenavond)....hopelijk heeft het kmni gelijk en gaat de wind in de loop van de ochtend al toenemen. Maar ik check de webcam wel . Voor morgen ziet het er wel perfect uit ...en ik heb 4 weken vakantie
|
|
|
|
pewpew
|
Doe je goed joosie . Ik ben helaas in de vakantie periode aangekomen waarin ik werk. Ken beter naar school gaan . gelukkig voor morgen wel vrij genomen. Ff kijken of de wind idd doorkomt vanmiddag
|
|
|