|
|
DM2008
|
Wie is er morgenochtend bij de Pier te vinden??
|
|
|
@LaurenS
|
Wellicht Bunkert,best wat veel zuid in de wind.Even afwachten maar
|
|
|
Idefixe
|
Voor als je vanavond niets te doen hebt: dinsdag 20 december Schouwburg "Het Park" te Hoorn.
|
|
|
DM2008
|
Wellicht Bunkert,best wat veel zuid in de wind.Even afwachten maar Ik zie het, tja dan evt maar de Bunker. Of IJmuiden Update: Lekker windje staat er, wel pal Zuid dus Bunker valt af! Ik trouwens ook want geen vervoer...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik kon er vanmiddag weinig zin in krijgen met dit schijtweer Ik wacht wel even tot vrijdag, zaterdag, zondag en maandag
|
|
|
Repete
|
Weer was schijt maar toch een lekkere sessie @ IJmuiden
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Nog mensen naar "Het Park" geweest en zin om hier iets over te vertellen?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nog mensen naar "Het Park" geweest en zin om hier iets over te vertellen? Ik heb je gezien in het park, je was weer lekkah bezig !!!
|
|
|
the littleman
|
Zoooooooowwww na herstel werkzaamheden aan mijn edele delen, mag en kan ik ook eindelijk weer;) Vanaf morgen lekker vrij t/m 3 Jan, dus kom maar op met die woei. Morgen middag in iedergeval sessie 1 op schellie. Wie doet ermee Yorim ik zie je Dinsdag:)
|
|
|
pewpew
|
Helaas pas zaterdag van de partij
|
|
|
Yorim
Logs: 0 | 4 uur
|
Zoooooooowwww na herstel werkzaamheden aan mijn edele delen, mag en kan ik ook eindelijk weer;) Vanaf morgen lekker vrij t/m 3 Jan, dus kom maar op met die woei. Morgen middag in iedergeval sessie 1 op schellie. Wie doet ermee Yorim ik zie je Dinsdag:) haha dat was een bericht van januari
|
|
|
ErikFanatic
|
Vanmiddag Wijk Bunker onveilig maken, wie komt er nog meer buiten spelen?
|
|
|
@LaurenS
|
Vanmiddag Wijk Bunker onveilig maken, wie komt er nog meer buiten spelen?
Denk het wel
|
|
|
RobertvO
Geen avatar
|
Is wijk niet te weinig aanlandige wind? Ik ga denk ik naar IJmuiden.
|
|
|
ErikFanatic
|
Net achter de pier Wijk is het idd krap on-shore met ZZW. Maar hier wil je ook helemaal niet zijn met ZZW aangezien het door strand IJmuiden vlagerig over de pier komt.
Bij de bunker is de richting van het strand al bijgedraaid en geen turbulentie van IJmuiden merkbaar. Ik kies voor de bunker zodat ik niet in de file sta als ik weer richting Heiloo ga rijden einde van de middag.
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Toch ff plan omgegooid, gaan richting IJmuiden, Robert heeft een punt en geen zin in krap aan / aflandig windje.
|
|
|
Tony-G
|
Het lijkt idd wat te waaien, zijn er al kiters op scheliinkhout?.iemand een update ?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Schel is mistig en de wind schijnt er aan te komen. De flysurfer sonic 15 is nu de baas.
|
|
|
the littleman
|
Staat nog niet veel hier in Hoorn. Hoop rond 3 uur op iets meer wind. Hoe dan ook ik rond 3uur naar schellie
|
|
|
Tim_GTS5
|
Het lijkt idd wat te waaien, zijn er al kiters op scheliinkhout?.iemand een update ?
http://actuelewind.nl , hier kan je de actuele wind vinden .... mij te weinig wind met deze temperatuur, moet wel de moeite zijn
|
|
|
@LaurenS
|
Was zalig met de 9 op Wijk, en lekker rustig ......
|
|
|