Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ziet eruit alsof het dit weekeind SUP-en word...geen zuchtje wind te bekennen. Zondag?
|
|
|
rocket man
|
zow, gisteren na een k&&^$$ werkdag, toch nog ff het water op. T'was maar een half uurtje met 17-19kn en daarna ging de wind richting 12kn. Maar het was voor mij genoeg om ff bij te komen. Mss tijd voor een petitie om kitesurfen als therapiemethode te verklaren (met vergoeding door zorgverzekeraars)
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Kan je vanuit Engeland niet hierheen SUP-pen??
Ik ben alweer terug John. Ziet eruit alsof het dit weekeind SUP-en word...geen zuchtje wind te bekennen. Zondag? Yep ik denk dat ik zondag ga. Alleen zijn er dan jammer genoeg helemaal geen golven.
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Zo ik ben ook weer terug van een paar dagen Petten. Tering als je daar gaat kiten. Kom je gewoon helemaal niemand tegen. Heb 2 dagen lekkere dagen gehad en 2 dagen geen enkele kiter gezien. Iets verder de kust af nog wel 2 kiters bezig gezien. Vanaf de camping een klein stukje hondsbossche zeewering aflopen en dan spullen optuigen en gaan Lijkt me lachuh om een keer met een groepje te gaan, kiten, zuipen, eten en nog meer kiten kiten kiten!
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
Zo ik ben ook weer terug van een paar dagen Petten. Tering als je daar gaat kiten. Kom je gewoon helemaal niemand tegen. Heb 2 dagen lekkere dagen gehad en 2 dagen geen enkele kiter gezien. Iets verder de kust af nog wel 2 kiters bezig gezien. Vanaf de camping een klein stukje hondsbossche zeewering aflopen en dan spullen optuigen en gaan Lijkt me lachuh om een keer met een groepje te gaan, kiten, zuipen, eten en nog meer kiten kiten kiten! ik hou me aanbevolen
|
|
|
|
|
HDFrank
|
R.B.
Mooi verslag, bedankt! Maar hoe zijn de omstandigheden ivm met het gerommel om Tunesië heen... Ik ben 6 keer geweest, maar de vrouwen willen nu niet naar tunesië..
Grtz Frank
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Waar is de wind? Morgen hoef ik niet te werken maar er is ook geen wind. Schiet weer niet op.
|
|
|
CCaptain
|
Ik weet dat weinig mensen hier voor een lowend-sessie gaan, maar ik durf het toch te vragen Heeft iemand zin om morgenochtend vanaf zonsopkomst bij 16+ knopen een ochtendje lekker te varen op Rockanje 2e slag? De hele ochtend laag water en een lekker speelwindje... Kom d'r maar in.
|
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Moet de naish Global wave invaren. Kijk wel eerst morgenvroeg ff aan oft genoeg waait...
|
|
|
Snackyman
|
R.B.
Mooi verslag, bedankt! Maar hoe zijn de omstandigheden ivm met het gerommel om Tunesië heen... Ik ben 6 keer geweest, maar de vrouwen willen nu niet naar tunesië..
Grtz Frank
Franks als ik het zo lees ben je goed geintegreerd in de moslims cultuur door meerdere vrouwen te hebben Ik weet dat weinig mensen hier voor een lowend-sessie gaan, maar ik durf het toch te vragen Heeft iemand zin om morgenochtend vanaf zonsopkomst bij 16+ knopen een ochtendje lekker te varen op Rockanje 2e slag? De hele ochtend laag water en een lekker speelwindje... Kom d'r maar in. Hoelaat is morgenochtend vroeg?
|
|
|
HDFrank
|
Klopt helemaal Snacky! Maar ze willen geen boerka meer aan!!! Zijn te blond en te ver-wersterd.
|
|
|
CCaptain
|
@ Snackyman morgenochtend check ik tegen zevenen de wind. Als het dan overeen komt met wgpro9 ben ik ongeveer half 8 op Rockanje. Als er nog iemand enthousiast is tenminste...
|
|
|
Snackyman
|
@ Snackyman morgenochtend check ik tegen zevenen de wind. Als het dan overeen komt met wgpro9 ben ik ongeveer half 8 op Rockanje. Als er nog iemand enthousiast is tenminste... half 8 op Rockanje is aardig wat files aan de zuidkant van 010. Ik zat zelf te denken om 7 uur maar dan ga ik ook echt slapen nu *edit* vergeten dat mijn vriendin pas om 7 uur klaar is met werken en om 07:30 pas thuis is. Kan er neit voor 09:00 uur zijn :/
|
|
|
CCaptain
|
@ Snackyman morgenochtend check ik tegen zevenen de wind. Als het dan overeen komt met wgpro9 ben ik ongeveer half 8 op Rockanje. Als er nog iemand enthousiast is tenminste... half 8 op Rockanje is aardig wat files aan de zuidkant van 010. Ik zat zelf te denken om 7 uur maar dan GA ik ook echt slapen nu *edit* vergeten dat mijn vriendin pas om 7 uur klaar is met werken en om 07:30 pas thuis is. Kan er neit voor 09:00 uur zijn :/ Okee, pech. Als ik nog ga laat ik het hier wel weten. Trustuh
|
|
|
Audrey
|
@ Snackyman.. ik zal je eens vertellen dat ik om 7.30uur pas klaar ben.. maar ik kan niet wachten tot ik het water weer op kan.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik wilde morgen ook rond 8 uur half 9 op Rockanje zijn.
Voorlopig lijkt het de laatste kans op een beetje wind, en de voorspellingen zijn de hele week al stabiel dus ik neem de gok wel.
|
|
|
CCaptain
|
Het windgebied lijkt wat opgeschoven. Einde ochtend nog maar eens checken
|
|
|
|
mayo
Geen avatar
|
en? zijn er nog mensen bij rockanje 2e slag vandaag tussen 12 en 5? ik ben van plan met de bus te komen rond 12 u, maar heb geen zin om in mn eentje te varen daar.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik heb wel zin om te gaan varen, ik kijk wel rond 11:00/11:30 hoe de wind staat en waar hij vandaan komt... Aan de hand daarvan kijk ik naar welke beach ik zal rijden... Waarschijnlijk ri playa. Vlak water gegarandeerd en minder stroming.
|
|
|