Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Gaan er nog mensen morgen naar Playa? De wind kakt nogal in op donderdag... Woensdag is ie wel wat lichter maar wel constant in ieder geval!
Wind kakt in op donderdag? Waar kijk jij in hemelsnaam? :S De voorspellingen worden alsmaar beter. Vlagen boven de 30 knopen al op donderdag. En woensdag en vrijdag zijn vaarbaar geworden
|
|
|
Robberto
|
Inkakken is een groot woord inderdaad Bedoelde dat ie gaat draaien en gaat afnemen... maar dan is ie nog steeds wel lkkr natuurlijk
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Nou ik had voor vandaag ook nog goede hoop maar het is niet veel..
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Iemand morgen vanaf uurtje of 9.30 zm, heb nog vrij gekregen op het laatste moment.
|
|
|
|
|
|
chico
|
Ga maar eens naar HvH. Is enige locatie die enigzins met het OV is te bereiken. Snifsnif
|
|
|
BdB
|
helaas is me nieuwe bar nog niet bezorgd, dus kan er morgen niet bij zijn. of de pakketdienst moet heel vroeg zijn snif snif
|
|
|
|
chico
|
@Chico Waar moet je vandaan komen. Ik komt uit Capelle en heb ruimte zat.
Zie PM. Woon op Katendrecht maar kan op ieder Metrostation in Cappele komen. Daar kan je me oppikken. Grtz
|
|
|
|
|
|
biancam
|
Leuk ingmar, maar ik kan hem niet kijken. als ik op play druk dan geeft hij aan dat het filmpje prive is!?
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Leuk ingmar, maar ik kan hem niet kijken. als ik op play druk dan geeft hij aan dat het filmpje prive is!? Yep, Prive!!!
|
|
|
chico
|
Leuk ingmar, maar ik kan hem niet kijken. als ik op play druk dan geeft hij aan dat het filmpje prive is!? Yep, Prive!!! Moet er soms eerst ergens geld worden overgemaakt?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Komt er zo nog iemand naar kijkduin? Over een uurtje?
Ik ga maar gewoon kijken, hopelijk is er iemand!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Leuk ingmar, maar ik kan hem niet kijken. als ik op play druk dan geeft hij aan dat het filmpje prive is!? OK OK is het zo'n filmpje van de Playa mmm Tja dan is het ook 'wat gebeurd am Playa blijft am Playa...'
|
|
|
|
|
|
|
|