|
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Het is toch K*T weer (hou ik me zelf maar even voor). Weekend ziet er dramatisch slecht uit en het gaat weer kouder worden..KAK
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het was K*t weer maar ook heel erg mooi.. Dit was alvast 1 van de beste golfsessies dit jaar.. Gruwelijk clean tot de wind ruimde En er komen nu wel een paar koude dagen aan
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Nog iemand die morgenochtend gaat. Mocht je nog een plekje overhebben hoor ik het graag.
|
|
|
|
|
|
Mich@el
|
er staat er een, maar mijn schoonpa moet dat ding nog opknappen. Zal nog wel ff duren hahahaha
|
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
er staat er een, maar mijn schoonpa moet dat ding nog opknappen. Zal nog wel ff duren hahahaha
Kitebuggy kopen?
|
|
|
Mich@el
|
Kitebuggy kopen? dan moet ik zoveel hoogtelopen om bij t strand uittekomen
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Kitebuggy kopen? dan moet ik zoveel hoogtelopen om bij t strand uittekomen Met de trein naar HvH
|
|
|
|
Bularoo
|
ik ben op de brouwersdam! lekker vroeg rond een uurtje of half 9. Als het hard genoeg waait:D IK HOOP HET! gaat heelemaal goed komen!
|
|
|
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Dat is wel erg vroeg
Blijf je nu excuses zoeken?? ik denk het wel.... Ja Ja, ben even wezen zwemmen met de kleine.Ik ga zo naar strand. Wat is jullie excuus? Is 10 m/s te weinig?
|
|
|