chico
|
Nee is heerlijk alleen ik zit op een monteur te wachten van ons geweldige energiebedrijf.........
Probeer daar maar eens een concrete afspraak mee te maken, unbelievable die clubs, dat dat allemaal nog zo kan in deze tijd....
Hij komt tussen 8 en 13u.....dus nu al 2,5 in de wacht thuis...en dat met 11m/s
Misschien kan je wat rek en strek oefeningen doen in de verloren tijd. Gisteren de highend van mn Torch 8 opgezocht op Autoplaya. Was super. Vandaag bijkomen van de spierpijn.
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
morgen een mooie peddeldag! Het was K*t weer maar ook heel erg mooi.. Dit was alvast 1 van de beste golfsessies dit jaar.. Gruwelijk clean tot de wind ruimde En er komen nu wel een paar koude dagen aan
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Nee is heerlijk alleen ik zit op een monteur te wachten van ons geweldige energiebedrijf.........
Probeer daar maar eens een concrete afspraak mee te maken, unbelievable die clubs, dat dat allemaal nog zo kan in deze tijd....
Misschien kan je wat rek en strek oefeningen doen in de verloren tijd. Gisteren de highend van mn Torch 8 opgezocht op Autoplaya. Was super. Vandaag bijkomen van de spierpijn. Ik vond het met m'n Bandit 4 net niet comfortabel meer.... ook erg onrustige wind en daar is dat ding gevoelig voor.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
morgen een mooie peddeldag! Het was K*t weer maar ook heel erg mooi.. Dit was alvast 1 van de beste golfsessies dit jaar.. Gruwelijk clean tot de wind ruimde En er komen nu wel een paar koude dagen aan Ik zag het, even kijken of ik er tijd voor kan maken naast het uitslapen enz
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
En? heb 'je hem voor zijn bek geslagen toe ' ie kwam?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
En? heb 'je hem voor zijn bek geslagen toe ' ie kwam? Alsof die monteur er iets aan zou kunnen doen........Daarentegen als het nu al weken niet had gewaaid ..... Zien jullie ook die heerlijke kleurtjes aan het einde van de week?
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Zien jullie ook die heerlijke kleurtjes aan het einde van de week?
Ziet er idd kleurrijk uit. Helaas kan ik pas het weekeind weer...
|
|
|
|
chico
|
Wie vrijdagmiddag voor windlapinderondtegooisessie?
Ik wil wel. Als je me wil oppikken bij elk willekeurig Metrostation aan de rand van Rdam. Zit ff between jobs dus ff between leasebak.
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik wil ook weer eens het water op maar momenteel laat ik mijn huis verbouwen en ben helaas ieder weekend met het huis bezig. Maar met een beetje geluk kan ik over een maand weer het water op
|
|
|
Ed.
|
Ik ga morgenmiddag even op kijkduin kijken, hopelijk ben ik niet de enige!
|
|
|
BdB
|
ik ga donderdag richting de playa hopelijk niet alleen...?
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
ik ga vrijdagmiddag ff op rock kijken. (NW als het goed is.)
hoe laat ga je kan ook wel ff moet alleen om 5 uur in rotterdam zijn.
|
|
|
hijo del viento
|
Ik ga morgenmiddag even op kijkduin kijken, hopelijk ben ik niet de enige!
Gaat dat goed met ZZW tot ZW Ed? Ik ga maar weer eens am Playa spieken als het allemaal past...
|
|
|
Bularoo
|
donderdag en vrijdag op de dam aanwezig waarschijnlijk, hopelijk nog meer? Stond afgelopen vrijdag ook al in me eentje terwijl het echt lekker waaide!
|
|
|
biancam
|
veel plezier allemaal op het water! wij gaan werken grr!!
|
|
|
|
Ed.
|
Komt er zo nog iemand naar kijkduin? Het is wel frisjes En nog niet echt ZW..
|
|
|
hijo del viento
|
Wel stiekem Playa denk ik Ed maar ja ik ben niet zo'n waver als jij he!
Maar ook daar wil ik niet alleen staan trouwens.....nog meer liefhebbers?
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Wind is goed te doen morgen. Ik wil wel erg graag weer het water op!
(Hoop alleen niet op te veel regen)
Maar vanaf hoelaat zijn er mensen op playa?
|
|
|