ilserem
Geen avatar
|
Als vanmiddag genoeg N in wind, ga ik naar Zuid . Beste spot voor N wind, als je van golven houdt.
|
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Hoi Jarno, Ga je vanmiddag idd naar de zandmotor? Ik kan ook, maar het is m'n eerste sessie dit jaar en de eerste keer in een droogpak, dus ik voel er niet zoveel voor om alleen op het water te staan
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Als je de Slikken van Oostvoorne aanklikt en dan weer het kitesurfstrand heb je even een uitzoom momentje, daar zag ik er net 1 in het water liggen.
Core+aflandig kiten met 0 graden in je eentje = Dld
update: mmm ik juich te vroeg, het is N dus side on. Mooie beelden.
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Hej PieterK, sorry ik zie je post nu pas. Ben net terug van hoek waar het prima te doen was!
goede wind, goede temperatuur (hoodie booties (7mm), gloves(5/3) en 5/4/3 pakje) en een zonnetje!
Ben je nog wel geweest?
|
|
|
stefan-fone
|
Nog beetje wind bewaard voor morgen Ziet er matig uit!!
|
|
|
|
Michel79
|
vanmiddag prima vanaf 15.00 op de zandmotor
waar parkeren jullie daar nu altijd? Ik vind dat altijd zo'n takke eind lopen, zet ik m'n auto verkeerd?
Machiel vrijenhoeklaan dan helemaal naar achter rijden.. Goeie warming up. Ik zit binnenkort een weekje op het vakantiepark in kijkduin, dus kan blijkbaar lopend het strand op vanaf het park? Zelf nog nooit op Zandmotor geweest. Nog iets waar ik rekening mee moet houden?
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Klopt je kan gewoon het strand oplopen en links zie je de zandmotor. Bij de inham van de zandmoter naar de zee staat een flinke stroming maar verder in de zandmotor goed te doen.
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Hoi Jarno, ja ik ben geweest en was zeker niet de enige op d'n zundapp. Ik kwam ica84 tegen. Lekkere eerste sessie dit jaar gehad - droogpak gebruikt. Is wel lekker . Had handen vol aan de 10. Ik heb nog een Razor 8 liggen, had ik prima kunnen testen. Maar volgende week staat de wind toch ook nog aan ?
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
vanmiddag prima vanaf 15.00 op de zandmotor
waar parkeren jullie daar nu altijd? Ik vind dat altijd zo'n takke eind lopen, zet ik m'n auto verkeerd?
Machiel vrijenhoeklaan dan helemaal naar achter rijden.. Goeie warming up. Ik zit binnenkort een weekje op het vakantiepark in kijkduin, dus kan blijkbaar lopend het strand op vanaf het park? Zelf nog nooit op Zandmotor geweest. Nog iets waar ik rekening mee moet houden? zeker!! Je zit dan in de het park met de meest ranzige huisjes is gebleken na een landelijk onderzoek.... Maw zo lang mogelijk op het water blijven! Wel een dikke topsessie op de Zandmotor vandaag, daar was ik ff aan toe zeg............het was wel aanpoten met de 11 m2, 9m2 was ook een prima optie geweest. Modus nu, moe, voldaan, een borrel en wanneer gaan we weer?
|
|
|
Ondabeach
|
Was weer super op de zm.. laat de avond sessies maar weer komen. 9m was idd genoeg john
|
|
|
stefan-fone
|
18/21 knoopjes no op hoek v holland..dat was niet de voorspelling,zo spullen pakken en hopen dat het zo blijft. Meer mensen naar zandmoter??
|
|
|
Ab Oldschool
|
18/21 knoopjes no op hoek v holland..dat was niet de voorspelling,zo spullen pakken en hopen dat het zo blijft. Meer mensen naar zandmoter??
Ja , ik ga er zo heen. Met grootste kite. Zoveel is er niet.
|
|
|
stefan-fone
|
Hopen dat die over 1,5 uur nog aan is ga nu aan rijden,waar vaar jij mee?
|
|
|
Ab Oldschool
|
Ik ben 10.00 uur op parkeerplaats. Vaar dyno of rebel.
|
|
|
stefan-fone
|
Ik ben 10.00 uur op parkeerplaats. Vaar dyno of rebel. Ik tegen 11 pas kom uit omg den bosch
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
met 7ms blijf ik lekker thuis met deze temperaturen, veel plezier, ik hoop dat er iets aan blijft!
|
|
|
ilserem
Geen avatar
|
Zou nog even wachten. Vanmiddag wordt wind N en trekt hij waarschijnlijk aan (Thermische werking bij N wind). Zuid was na 4 uur gister helemaal top met 8 meter, daarvoor ook vlagerig NO.
|
|
|