|
StevenHill
|
ik. wel maasvlakte 1e trap met waveboard
|
|
|
D.D
|
Ik vanaf 3 tot 5 met de 8m op de slufter
|
|
|
|
Yoram
|
Gezellug ben ook onderweg naar de Sluffie
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
jajaja dat hoef ik hier allemaal niet te lezen baasie!! Er moest nog gewerkt worden ook.........
Maar wat een heerlijk weer zeg!!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ed. Voor dat geld had je beter hier naar toe kunnen gaan, maar have fun, en tijdens de vlucht veel bier zuipen maar ook weer niet te veel. Dit ivm slapen en jetlag.
nee hoor! ik moet nog een cameraman ronselen maar je ziet het nog wel
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Als t lekker waait probeer ik begin vd de middag sluf, auto ligt vol. Heb nog wat jokers om in te zetten opt werk.
|
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
ga nu naar oostvoorne autostrand en hoopt heel erg dat er dalijk ook iemand anders is te vinden. over 40 min daar!
|
|
|
Windhoos
|
Playa lijkt verlaten, maar dat vind ik ook niet zo gek met deze windrichting. Op sluf wel wat kiters, maar ik twijvel nog over de wind. Lijkt nog niet bijster veel.... Hij zou wel gaan aantrekken, hopelijk nie te laat...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Had nog gehoopt om met een 8m te kunnen vliegen vanmiddag maar ze hebben de voorspellingen weer aardig naar beneden bijgesteld Weet niet of ik hier wel een uur voor ga rijden om dan 2u met een 10m te varen.
|
|
|
Windhoos
|
Een lekker gepowerde 10m is niks mis mee, maar t lijkt nu meer op sinusappelsapwind... Daar ga ik ook niet voor snipperen. Hopelijk word het nog de moeite zo rond een uurtje of 2 anders paas ik em denk.
|
|
|
tgroot
|
Morgen wel positief bijgesteld en daarna gaan we los
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ben blij dat ik vandaag niet meer ben gaan rijden, flink tegen de voorspelling in... Hoop dat het voor morgen zo blijft!
|
|
|
tgroot
|
Ik ben morgen zandmotor uurtje of 11, sluf matig met laag en te ver
|
|
|
Yoram
|
Ben toch wel blij dat ik vandaag ben gegaan hoor. Heerlijk weertje op de Sluf Morgen nog even zien of ik dan een sessie pak of een dagje rust neem.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ligt het aan mij of blijft de wind met Z nu al heel de week een flink stuk achter bij de diverse voorspellingen?
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Vandaag toch nog tussen twee afspraken door anderhalf uur kunnen varen op de zm :-) Morgenmiddag pas weer tijd en dan waarschijnlijk naar de Sluf.
|
|
|
Yoram
|
Ligt het aan mij of blijft de wind met Z nu al heel de week een flink stuk achter bij de diverse voorspellingen?
Vandaag wel een beetje, maandag was het eerst een dipje maar zonder gekkigheid daarna trok die prima aan. Zondag heb ik niet op de voorspellingen gekeken maar gewoon een 9m opgegooit, dus hoe het toen was weet ik niet Vandaag toch nog tussen twee afspraken door anderhalf uur kunnen varen op de zm :-) Morgenmiddag pas weer tijd en dan waarschijnlijk naar de Sluf.
Hanko, ik snap hem even niet? Vandaag was het zzw (ideaal voor Sluf en negatief voor zm) morgen is het precies andersom. Waarom zou je morgen niet je homespot kiezen ipv dat kleine poeltje van de Sluf....
|
|
|