Wimt
|
Ja, mooie spot. Nu nog behouden! Zag weer vele kiters ver achter de gele boeien richting Rockanje.
Misschien en idee: een groter bord bij de trap, met daarop de test:
"kiting till yellow buoy, otherwise..."
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ja, mooie spot. Nu nog behouden! Zag weer vele kiters ver achter de gele boeien richting Rockanje.
Misschien en idee: een groter bord bij de trap, met daarop de test:
"kiting till yellow buoy, otherwise..."
ja .... ik zag ook twee "beginners" in het vogelgebied spartelen .... een van die gasten (groene Fluid?) liet zijn kite telkens crashen ...... Misschien op weg naar oostvoorne ....
|
|
|
Wimt
|
Beginners dus, die niet weten waar die boeien voor zijn. Dat bord lijkt mij zinvol.
|
|
|
fransie
|
Morgen ochtend 10.00 @ the slufter
|
|
|
kitemafkees
|
Ik rond uurtje of 13.00 denk ik...
|
|
|
pallo
|
ik ben er ook rond de middag denk ik. even kijken wat de regen doet
|
|
|
qwerty
|
Ik was een tijdje terug voor t eerst op t autostrand, mooie spot., maar ik had t veel ondieper verwacht (wat ik in de winter wel fijn vind). is dit erg afhankelijk van t tij of moet je misschien niet vooraan t water op? Alvast bedankt voor meer informatie!
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Je zal er wel precies met hoogwater gestaan hebben, dan alleen eerste 50 meter dat je er nog kan staan. Bij laag kan je overal staan. Zowieso beter om nog een stukje verder te lopen dan de palen rij ivm vogel gebied waar ze de kiters liever niet zien.
|
|
|
|
biancam
|
Ik ben er ook rond 14.00u als ik vrij kan krijgen
|
|
|
fransie
|
Ben nu op de slufter. Laag water en spiegeltje glad! Er is maar een probleem. Er is nog niemand. En natuurlijk ben ik m'n pomp vergeten kak...
|
|
|
Yoram
|
Ben nu op de slufter. Laag water en spiegeltje glad! Er is maar een probleem. Er is nog niemand. En natuurlijk ben ik m'n pomp vergeten kak...
Dat word heel hard blazen (of wachten)... Is het droog? Vanmiddag present als het tenminste beetje droog is, regen lijkt er pas rond 16hr te zijn...
|
|
|
pallo
|
ik ben er rond half 1
|
|
|
martindj
Logs: 0 | 297 uur
|
Ik was van plan zo naar Oostvoorne te rijden, maar het lijkt qua wind wel tegen te vallen. Ook ziet het er op de webcam uit alsof het al regent...
Ik sla maar over vandaag. Andere keer weer met beter weer en meer tijd.
|
|
|
|
|
Yoram
|
Droog en een mooi unhook windje voor de 9m, wind viel dus ietsje tegen in vergelijking met de voorspellingen....
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Morgen tegen 14u met wat geluk ook op Slufter. Wind is weer positief bijgesteld dus spullen gaan de auto in morgen
|
|
|
TimK
Geen avatar
Logs: 0 | 15 uur
|
heb ook heerlijk gevaren op de slufter vandaag, was om half 12 op het water en heb lekker kunnen kiten met de 12m
|
|
|
-=Banzai=-
Logs: 0 | 197 uur
|
Ik was een tijdje terug voor t eerst op t autostrand, mooie spot., maar ik had t veel ondieper verwacht (wat ik in de winter wel fijn vind). is dit erg afhankelijk van t tij of moet je misschien niet vooraan t water op? Alvast bedankt voor meer informatie!
Ik check als ik ga, de getijenkalenders van Oostvoorne : http://nl.windfinder.com/tide/oostvoorneHet kan er inderdaad ook erg laag zijn overal en vooral tegen het grensgebied van het vogelgebied aan.
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zou het morgen nog wat worden?
Dat vertellen we je morgen! Zondag Mss ff proberen Ik sla over en ga het ook morgen proberen.
|
|
|
|