kees69
|
20???? Waar haal je die vandaan??
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
15-17kn zie ik nu staan om 8u op de dam. Niet denderend maar meer dan genoeg om even lekker te varen met een TT.
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
In de ochtend wel dacht ik, daarna heb je een ontheffing nodig en kun je de dam alleen nog via het noorden verlaten.
|
|
|
rdeheld
|
tot 12 uur dan gaat ie dicht
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
15 knp hoopte ik op maar mn 13 pleurde steeds uit de lucht dus was helemaal niks vandaag....gelukkig scheen de zon
|
|
|
Evan
Administrator
|
De hele ochtend genoeg wind, pas na 13u zakte hij onder de 11kn op de dam. Helaas moest ik werken.
Nog even om 17u mn 14m opgegooid, die al klaar lag, maar 4-6kn durfde ik het niet aan met pal aanlandige wind waarin ik niet kon bodydraggen om ver genoeg uit de kant te komen om weg te varen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb lekker op de foil gestaan vandaag, vooral met links voor ging het erg goed. Ik kan nu zeker stukken van 30-50m achter elkaar stabiel foilen. Nu nog even over rechts en dan komt het wel goed.
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Een zonnige dag op de zandmotor. Aan het begin de razor (raceboard) geprobeerd. Viel flink tegen. Moet totaal anders gevaren worden als een twintip. Zodra je teveel kant, krijgen de vinnen zoveel opwaartse kracht dat het board kantelt Daarna gewoon met mijn eigen gear gevaren (zephyr + flyradical L). Prima in 12- 15 knoop. Super gevaren! Lekker rustig trouwens, maar een stuk of 8 kites op het water.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Prima sessie van 8 tot 10 am sluffie met de 13.....en dat met 2 man wat een feestje....
Markus nog lekker in dat zonnetje kunnen varen?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De voorspelling van vandaag lijkt ook wel weg. Vanmiddag misschien even kijken. Wellicht raceboard met 12m en 28m lijnen een poging wagen. Echt, had ik maar geld voor een foil. Volgens mij is deze zomer nog minder qua wind als de vorige
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ga zo rijden, weer een dagje foilen. Nu staat de wind de kant van mijn verkeerde been op dus dat wordt weer lekker veel vallen.
|
|
|
geloof68
|
Nu staat de wind de kant van mijn verkeerde been op Ik had altijd al het vermoeden dat er een kleine blokkade in de grijze massa van Marc zat. Als er zulke uitspraken gedaan worden…… .
|
|
|
|