Yoram
|
Gelukkig is mijn agenda weer leeg, morgen weer even heerlijk cruisen Cu on the waater Dat is wel heel erg balen Jochem
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Gelukkig is mijn agenda weer leeg, morgen weer even heerlijk cruisen Cu on the waater Dat is wel heel erg balen Jochem Vandaag ook geskipt morgen weer eens kijken na de middag op sluffie!!
|
|
|
Yoram
|
Vandaag ook geskipt morgen weer eens kijken na de middag op sluffie!!
Same here, agenda voor morgen naar vandaag gezet. Wie spät? (Toch niet het begin van de avond)?
|
|
|
hijo del viento
|
Vandaag ook geskipt morgen weer eens kijken na de middag op sluffie!!
Same here, agenda voor morgen naar vandaag gezet. Wie spät? (Toch niet het begin van de avond)? Nee ergens tussen 13 en 14 hoop ik te kunnen redden
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Gezellig! Alleen hopelijk wel iets minder knuppels als dinsdag.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Geen John vandaag, wel Evan, Ed en ik o.a. Was weer ff lekker op de sluf. En wat een weertje. Heerlijk!
|
|
|
hijo del viento
|
Geen John vandaag, wel Evan, Ed en ik o.a. Was weer ff lekker op de sluf. En wat een weertje. Heerlijk! Wel een John vandaag vanaf 1430 present......En Evan op zijn wenken bediend zien worden.... Maar wat een mooie dag zeg
|
|
|
geloof68
|
Was een topdag met ook nog een supergrote poel.
|
|
|
Yoram
|
Heerlijk weertje, was af en toe toch wel aanpoten
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
11 was juist heerlijk, je moet wel hoog leren vliegen.
Helaas nog genoeg met angstzweet rond zien varen, wat deden die op een drukke spot?
|
|
|
|
ruben
Logs: 21 | 784 uur
|
iemand een bar verloren 09-10 op de sluf? lag nog op t strand toen we als laatste vertrokken.. stuur ff persoonlijk berichtje mocht je de eigenaar denken te zijn.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Was zeker lekker, maar de wind viel later tijdens m'n afterworksessie wel wat tegen vond ik. Hebben jullie badgasten s'middag al opgemaakt denk. En wat een verschil met afgelopen dinsdag qua temperatuur ook.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Was zeker lekker, maar de wind viel later tijdens m'n afterworksessie wel wat tegen vond ik. Hebben jullie badgasten s'middag al opgemaakt denk. En wat een verschil met afgelopen dinsdag qua temperatuur ook. Was inderdaad lekker warm! Vooral met 't warme water van de kernreactor
|
|
|
bradleyrotterdam
|
Iemand die vandaag gaat kiten waar ik mee mee zou kunnen rijden ik betaal de benzine
|
|
|
geloof68
|
Actuele wind laat niet veel zien. Na een paar mooie dagen met genoeg wind is de animo een stuk kleiner als de wind in de vlagen 15 knopen aantikt.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Helaas nog genoeg met angstzweet rond zien varen, wat deden die op een drukke spot?
Ik zag er een paar aankomen die duidelijk nog nooit op de spot waren geweest, en genoeg met naar mijn inziens te weinig ervaring voor deze spot ( de poel uit natuurlijk )
|
|
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Stond ik maar op het strand van Rockanje..... zucht.... mehh
|
|
|
thijs77
|
Gaat er nog iemand naar de sluf morgenochtend?
|
|
|
Big Vin
|
Ik ga daar zo heen, zijn er nog anderen met dat plan?
|
|
|
Yoram
|
waar is de wind dan?
Helemaal verdwenen, was echt helemaal niks dan wat aanmodderen op de Sluf
|
|
|